[XP] Melding keyboard_filter_01

Pagina: 1
Acties:
  • 1.193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:10
Na het installeren van ATI x2300 op een HP laptop nc6910p krijg ik een dialoog venster waar ik admin credentials moet invoeren voor het installeren van "keyboard_filter_01"

De installatie van de driver wordt door ZEN geinstalleerd dmv een antwoord script.

Vreemde is alleen dat wanneer ik de driver handmatig installeer geen melding krijg.

Ter info
Ik log in als USER. De machines worden door externe geinstalleerd en wij willen hen geen admin password geven. ongeveer 150 machines installeren.

Op google kon ik alleen aantal buitelandse niet leesbare sites vinden met 1 vermeliding naar HP wirless assitent maar deze software is niet geinstalleerd.
HP Servicedesk geeft aan dit niet te kennen en niet weet wat dit voor stukje software is.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Is dat alleen bij dat specifieke ding of hebben alle laptops van die serie dat?
Zo op het oog lijkt me dat er iets in het installscript niet goed staat (runas wellicht?) waardoor die melding ontstaat?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:10
Ff een Kick aangezien we er nog steeds niet uitzijn.
We hebben de Laptops uitgerold zonder Quick_Lauche_buttons pack.

Echter we missen nog steeds een driver
Meldig onder hardware Managment onder hidden devices.

Unknow Device: Keyboard_Filter_01
Alle laptops hebben het zelfde probleem. Het installeern van HP Quicklaunche Buttons werkt niet.

Indien we de default HP image terug zetten kunnen we dit device niet terug vinden. Via Internet zijn genoeg mensen met zelfde vraag alleen geen antwoord.
HP helpt niet omdat we niet met een HP image werken maar met een eigen. Alle drivers zijn geinstaleerd. Alles werkt naar behoren. Op QuickLaunchButtons na.

Zowel RunAs command als Installeren onder Local Admin heeft geen zin.....

Edit:..............
Keyboard_Filter_01 of wel KeyboardFilter ook wel kbfltr genoemd op MS websites en diverse Fora geven aan dat dit object zijnde wordt gebruikt vor multimedia Keyboards via een PS/2 interface werken.

[ Voor 13% gewijzigd door To_Tall op 18-01-2008 17:07 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.