Laptop Kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• echoes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-01 16:23
Hallo,

Voor school wil ik graag een laptop kopen en om dat doel te bereiken heb ik mijn desktop pc verkocht. Ik heb zelf al een twee laptops gevonden die naar mijn wensen voldoen. Dat zijn de volgende twee laptops:

Toshiba Satellite P200-137
Specificaties

Acer Aspire 7520G-302G16Mi
Specificaties

Mijn vraag is, welke van de twee zouden jullie kiezen of adviseren jullie mij een andere laptop?

Mijn budget is €830,- en op de laptop moet ik redelijk kunnen gamen, de games hoeven niet voluit te draaien maar ze moeten wel speelbaar zijn. Van de laptop eis ik de volgende specificaties:

Processor : Minimaal 1,66 GHz Dual-Core AMD of Intel maakt niet uit.
Geheugen : Minimaal 1GB en uitbreidbaar tot minimaal 2GB.
Hardeschijf : Minimaal 120GB 5400 RPM
Videokaart : Een van de volgende chipsets, Ge-Force 7600 (GT), 7900 (GT, GTX), 8400m GS of GT, of een kaart uit de 8600 serie. En van de ati serie de Ati x1600 (XT) of de HD2600 (XT)

Alvast bedank en als jullie vragen hebben hoor ik het wel.

Groet,

Echoes

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik heb nog een vraag ja. Kun je niet lezen?

Niet lullig bedoeld, maar dergelijke topics zijn niet meer gewenst hier :)

[ Voor 25% gewijzigd door CodeCaster op 27-09-2007 13:45 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 20:29
Ook niet lullig bedoeld maar mijn advies is, die €830 euro in je zak steken en verder door sparen tot rond de €1000 euro. De specificaties die jij opgeeft zal je moeilijk gaan vinden voor dat bedrag.
Trouwens, de eerste laptop die jij had opgegeven ligt al boven jou genoemde bedrag van €830 euro.
Dan is de keuze toch zo gemaakt :+

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:12
ik heb zelf de acer aspire 7520 maar die videokaart die erin zit is niet echt fijn als je wil gamen weet niet of je dat wil gaan doen

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

echoes welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.