[Win XP] playlist creator + speler

Pagina: 1
Acties:

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-06 12:22
Na wat aan het zoeken te zijn geweest via google en hier op GoT heb ik nog steeds niet gevonden wat ik zocht. Ik zoek namelijk het volgende:

Een progje die random mp3 bestanden af kan spelen die in een bepaalde directory worden geplaatst.

Dat is opzich niet zo spannend, maar ik wil ook graag dat dit progje nieuwe mp3 bestanden die in de directory worden geplaatst automatisch oppakt. Het progje wordt gewoon lokaal op een Win XP bak geïnstalleerd.

In een aantal progjes zoals WMP en Winamp heb ik al naar deze mogelijkheid gezocht, maar deze heb ik niet kunnen vinden (kan ook aan mij liggen natuurlijk).

Weet iemand welk progsel ik hiervoor kan gebruiken of waar dat deze mogelijkheid verstopt zit in andere progsels?

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:19
Je komt er met Winamp's Watchfolders niet uit of doet dit niet precies wat je wilt?

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-06 12:22
_Apache_ schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:40:
Je komt er met Winamp's Watchfolders niet uit of doet dit niet precies wat je wilt?
Met Winamp's Watchfolders heb ik (nog) niet voor elkaar gekregen wat ik zocht. Watchfolders werkt namelijk wel de music library bij, maar niet de lijst die hij aan het afspelen is, dat krijg ik alleen voor elkaar als ik wat handmatige handelingen doe en dat is juist niet wat ik wil. Ik wil het graag automatisch hebben.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-06 06:12
Volgens mij kan dat wel met MediaMonkey, De full versie scant de mappen op wijzigingen.