[CPU] Bandbreedte Cache geheugen

Pagina: 1
Acties:

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-03 09:53
Ik heb een vraagje, hoe kan ik erachter komen wat de bandbreedte is tussen de verschillende Cache geheugens van de processor? Over het algemeen is de bandbreedte tussen de CPU en het geheugen / NB 6.4GB/s even er vanuit gaan dat het een P4 betreft. Maar de bandbreedte tussen Cache en CPU kan ik nergens vinden. Heb al op het forum gekeken en met google gezocht.
Wie o wie kan mij helpen..

iRacing Profiel

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-05 08:57
memtest al proberen te draaien?

Die geeft netjes de bandbreedte tussen L1 cache en je CPU aan en L2 cache en je CPU.

Richard

• jvaneijk
Ik wil niet weten wat mijn eigen bandbreedte is. Werk hier met een Quad XEON dus zal wel anders zijn. Ik moet gewoon een gem. bandbreedte hebben. en dus niet die test een uur moeten draaien. :)

iRacing Profiel

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 15:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Daar hoef je niet een uur een test voor te draaien, dat kun je in de eerste seconde al aflezen ;)

Of praten we hier over een systeem waar je niet bij kunt of welke je liever niet reboot?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• jvaneijk
Ik zit er al achter maar rebooten is geen optie. Dit systeem staat in productieomgeving. en voor mijn onderzoek moet ik weten wat de gem. bandbreedte is tussen het L1 / L2 en CPU om een vergelijking te doen met de bandbreedte tussen de Grafische DRAM en GPU

iRacing Profiel