Freelance tweaker
Take it easy on the smileys man (dat ik hier eigenlijk ook op reageer)..
Het verschil tussen KT133/KT133a ligt niet zozeer aan de bios, maar meer aan de chipset, en die kun je niet flashen.
Het verschil tussen KT133/KT133a ligt niet zozeer aan de bios, maar meer aan de chipset, en die kun je niet flashen.
Ja sorry !! Ik wilde de regels vullen... maar dan dacht ik het toch goed... jammer moet ik weer gaan dokken dus... $$
Da Devil !
Da Devil !
Freelance tweaker
Het kan dus wel!
Ik heb ergens een topic gelezen over het flashen van een a7v naar het bios van a7v133. Heel veel mensen hebben het flashen met succes gedaan. Ik heb het ook geprobeerd. Bij mij deed hij het ook, maar ik kon niet meer rebooten en afsluiten. De fans bleven gewoon draaien bij het afsluiten in windows.
Ik heb ergens een topic gelezen over het flashen van een a7v naar het bios van a7v133. Heel veel mensen hebben het flashen met succes gedaan. Ik heb het ook geprobeerd. Bij mij deed hij het ook, maar ik kon niet meer rebooten en afsluiten. De fans bleven gewoon draaien bij het afsluiten in windows.
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
hou maar op jongens.... het verschil zit em niet in de bios maar in de chipset.... is niet te flashen... bios flash lukt mischien wel maar daar heb je geen hol aan...
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
wat velen idd al geprobeerd hebben is de A7V133a-bios te flashen op een gewoon A7V bordje... dit lukt wel hoor, en bij de meeste start ie dan ok nog op enzo... maar het blijkt dat zo'n beetje alle 3D applicaties (ook games) voor geen meter willen draaien...
ik dacht er ook over, maar heb er vanaf gezien toen ik dat overal las van vastlopers in 3D Mark en games enzo...
ik dacht er ook over, maar heb er vanaf gezien toen ik dat overal las van vastlopers in 3D Mark en games enzo...
Verwijderd
ik heb 't ook al geprobeert, het werkt wel, maar 3dmark2000 werkt niet... en dezelfde verschijnselen dat hierboven word beschreven heb ik ook...
dus ik ff terug flashen, opeen blijf ik dezelfde probs hebben... nu loopt ie weer normaal, maar wel op een lagere snelheid :?
dus ik ff terug flashen, opeen blijf ik dezelfde probs hebben... nu loopt ie weer normaal, maar wel op een lagere snelheid :?
tjah dat krijg je he als je probeert een bios te flashen met een bios voor een totaal ander board some people
blup
Thx Mensen ! ! ! Ik dacht het al,:? en was er al vanaf gezien, maar ik denk mn mede tweakers hebben vast al liggen klooien...:P
Ik lekker wachten... Nu ben ik gelukkig niet degene die tegen de muur aanloopt !!
Ik hoop wel dat voor de mensen met problemen het boeltje weer probleemloos terug kan worden geflasht ! 
Da Devil !!
Ik lekker wachten... Nu ben ik gelukkig niet degene die tegen de muur aanloopt !!
Da Devil !!
Freelance tweaker
Pagina: 1