sites op de voorgrond houden?

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 07:54
hallo,

soms wil ik sites op de voorgrond houden zodat ik andere dingen tegelijk kan doen zonder datdie andere site sluit (bv. youtube en hotmail), maar vaak minimaliseert die site vanzelf als ik op iets anders klik.

Hoe voorkom ik dat in Mozilla en Internet explorer? Het is echt lastig en ik kamp al jaren met het probleem.

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 14:55

Suaver

jokecoat

Kun je een IE niet "Always on Top" zetten :?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

• melkislekker
Zo te zien niet, anders had ik het wel gezien. Als iemand het weet, graag replyen!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:27
Ik weet er zo 123 geen oplossing voor. Behalve dat je misschien eens moet kijken naar een dualmonitor opstelling oid.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als iets minimaliseert staat er sowieso iets niet goed ingesteld, 'verdwijnt' het scherm niet gewoon naar de achtergrond? Voor zover ik weet heeft firefox deze optie niet. Er is wel een bug waardoor hij altijd on top is, maar kan daar niet zo snel een oplossing voor vinden (die evt bruikbaar was om juist wel dat gedrag te forceren).

• melkislekker
Terw_Dan schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:36:
Als iets minimaliseert staat er sowieso iets niet goed ingesteld, 'verdwijnt' het scherm niet gewoon naar de achtergrond? Voor zover ik weet heeft firefox deze optie niet. Er is wel een bug waardoor hij altijd on top is, maar kan daar niet zo snel een oplossing voor vinden (die evt bruikbaar was om juist wel dat gedrag te forceren).
Ja klopt hij verdwijnt naar de achtergrond, maar ik wil het altijd op de voorgrond hebben, zou niet weten hoe ik dat bij firefox en ie moet instellen...

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 14:33

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Je kamp al jaren met het probleem? Lijkt me sterk, anders had je vast wel eens op google (oid) gezocht.
De eerste hit lost je probleem zo te zien al op.

Geen freeware idd, maar aangezien je zelf niet de moeite neemt om te zoeken mag je de rest van de resultaten zelf doorlopen om een freeware versie te vinden.

edit:
Bij nader inzien lijkt 't toch freeware, tenminste, er staat "Try for Free", maar er staat ook nergens hoe en waar je 'm moet aanschaffen...? Mja, mag je iig de licentie ff doornemen, misschien staat daar meer in...

[ Voor 18% gewijzigd door Rowdy.nl op 27-09-2007 10:43 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Bij mijn firefox kan ik gewoon altijd links boven (net naast de titel van de pagina) op een pijltje drukken. Dan verschijnt er een menu met daarin de optie "Altijd bovenop". Als ik daar op klik heb ik jouw probleem opgelost.

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Jk_W schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:46:
Bij mijn firefox kan ik gewoon altijd links boven (net naast de titel van de pagina) op een pijltje drukken. Dan verschijnt er een menu met daarin de optie "Altijd bovenop". Als ik daar op klik heb ik jouw probleem opgelost.
Dat is geen standaard functie in firefox.. Misschien kan je even proberen te zoeken tussen de plugins die je geïnstalleerd hebt staan welke hiervoor zorgt? :)

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Wat bedoel je precies? Als je youtube open hebt staan en je klikt b.v. op msn dan blijft die site toch achter je msn venster open?
Als je firefox of IE always on top zou zijn dan kan je msn b.v. niet eens zien, dat heeft toch geen nut?
of begrijp ik het nu helemaal verkeerd ?

Mijn rig

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
@ marko77: je kan een venster toch resizen? (waardoor je in princiepe helemaal geen last meer zou moeten hebben van het verliezen van de focus.. het andere programma komt niet over het andere heen op die manier.)
Hrmz, je hebt inderdaad gelijk :D

• melkislekker
Probleem is opgelost dankzij tweakmax! Dit is een van de beste progs die ik kon krijgen! Dank julliewel!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
SoaDmaggot schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:51:
@ marko77: je kan een venster toch resizen? (waardoor je in princiepe helemaal geen last meer zou moeten hebben van het verliezen van de focus.. het andere programma komt niet over het andere heen op die manier.)
Hrmz, je hebt inderdaad gelijk :D
Resizen is idd ook een optie, maar always on top is niet voor niet ALWAYS 8)

Mijn rig

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Of koop een 22 inch monitor. Dan heb je genoeg plaats voor alle windows naast elkaar.
Pagina: 1