Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:58:
Ja hier ook, iMac 24 inch nu 4 weken in bezit, in de hoeken links rechtsboven, het is een lichte zweem met een bepaald patroon, waarschijnlijk door de luchtstroom in de ventilatiegleuven aan de bovenkant veroorzaakt (door het afvoeren van de vochtige lucht).
Het is alleen niet weggegaan maar heeft geresulteerd in een hele lichte zweem neergeslagen op de achterkant van de (glas?) plaat.
Dit zie je alleen als ie uitstaat, ik vind het wel best eigenlijk voor de rest is ie perfect.
(geen geelzwemen en helemaal gelijkmatig verlicht en pixelperfect)
De enige domper is de Coverflow performance in iTunes (10000 nummers), dit gaat nauwelijks soepeler als het systeem wat ie vervangt, een dual G4 met nvidia ti 4600 met 128 mb ram.
Ook exposé hapert dan met iTunes en coverflow en nog wat andere venstertjes geopend.
Aan de hoeveelheid geheugen kan het niet liggen, 4 GB ram (kingston KTA).
Hoop dat dat met Leopard opgelost wordt waar coverflow een belangrijk onderdeel van wordt.
Vista draait ook goed, al voelt het wat trager aan dan OSX, bioshock demo gespeeld, default gaat ie naar alles op high, maar naar een resolutie van 1024 wat niet echt mooi is om te zien maar als je dan de volle resolutie probeert, draait het ook nog redelijk en ziet er super uit dus toch wel redelijk lijkt me zo.
HD films zien er helemaal super uit.
Spiegeling helemaal geen last van, sterker nog; de matte Studio LCD 17 inch van mijn oude systeem heeft in mijn situatie meer last van lichtinval.
Al met al tevreden het is natuurlijk een fikse stap vooruit in vergelijk met mijn bejaarde G4.
Ik hoop alleen dat er nog wat geoptimaliseerd gaat worden aan de coverflow performance.