Tool om resolutie te verhogen incl. scrollbars op desktop

Pagina: 1
Acties:

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb een tool nodig die mijn desktop resolutie bijvoorbeeld op 1280x2048 zet zodat mijn desktop erg hoog wordt. Het is dan de bedoeling dat ik scrollbars krijg zodat overal bij kan.

Ik heb lang gezocht naar een dergelijke tool maar deze helaas niet kunnen vinden. Misschien is het ook wel niet mogelijk. Ik heb ook met de settings gespeeld van remote desktop naar ik kreeg het scherm niet groter. Met MS Virtual Pc kan ik helaas ook geen res. instellen.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

voor zover ik weet kan het in iedergeval met een ati kaart icm catalystcontrol. want daar kan je het beeld draaien.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

Rambo schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:51:
Ik heb een tool nodig die mijn desktop resolutie bijvoorbeeld op 1280x2048 zet zodat mijn desktop erg hoog wordt. Het is dan de bedoeling dat ik scrollbars krijg zodat overal bij kan.
urrrr.... De eerste vraag is natuurlijk waarom zou je dit willen? Tenslotte geeft een stuk software zelf al scrollbars als je schermresolutie niet toereikend is.

Daarnaast: Nagenoeg alle tools die je desktop resolutie groter kunnen maken dan je scherm resolutie geven geen scrollbars. Het scherm verschuift simpelweg als je met je muis naar een deel gaat wat niet op het scherm staat.

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Croga schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:00:
[...]

urrrr.... De eerste vraag is natuurlijk waarom zou je dit willen? Tenslotte geeft een stuk software zelf al scrollbars als je schermresolutie niet toereikend is.

Daarnaast: Nagenoeg alle tools die je desktop resolutie groter kunnen maken dan je scherm resolutie geven geen scrollbars. Het scherm verschuift simpelweg als je met je muis naar een deel gaat wat niet op het scherm staat.
Dat is ook goed, dat het scherm gewoon mee scrollt met je muis. Het gaat mij er om dat ik kan werken op een resolutie die verticaal hoog is. Ik werk namelijk met een ontwerp tool die geen scrollbars kent :(