Hoi,
Ik heb een heel raar probleem waar ik zo 1,2,3 niet weet wat ik moet doen. Want ik weet niet welk onderdeel dit laat doen.
Nou, het gebeurt meestal tijdens het gamen, dus niet altijd. Alles loopt soepel en opeens krijg ik van die time-outs . 1.5 sec normaal, time out 0.3 s , 1.5 sec normaal, 0.3 sec time out ga zo maar door.
Edit: nog een voorbeeld.
Ik beweeg de muis van links naar rechts:
Stel:Muis begint helemaal van links, halverwege timeout, en opeens skipt die ''1/4'' deel en beweegt de muis weer door na timeout.
Nog een voorbeeld:
Ik doe een liedje aan.
1.5s hoor ik iets, 0.3s weer niks etc etc dit dan herhalend.
Alle drivers zijn geinstalleerd. Mijn pc is overclocked maar 100% totaal stabiel (orthos, memtest enz). Ik heb ook geen vast lopers ofso.
Enige optie is wanneer ik dit heb is het rebooten van de pc.
Ligt het aan de hardware of software?
Ik hoop dat het duidelijk is.
Mijn pc:
Intel c2d E6600, 3.5GHz
8800GTS 640mb
2gb
p5b dlx
2x wd 10krpm raptors raid 0
Ik heb een heel raar probleem waar ik zo 1,2,3 niet weet wat ik moet doen. Want ik weet niet welk onderdeel dit laat doen.
Nou, het gebeurt meestal tijdens het gamen, dus niet altijd. Alles loopt soepel en opeens krijg ik van die time-outs . 1.5 sec normaal, time out 0.3 s , 1.5 sec normaal, 0.3 sec time out ga zo maar door.
Edit: nog een voorbeeld.
Ik beweeg de muis van links naar rechts:
Stel:Muis begint helemaal van links, halverwege timeout, en opeens skipt die ''1/4'' deel en beweegt de muis weer door na timeout.
Nog een voorbeeld:
Ik doe een liedje aan.
1.5s hoor ik iets, 0.3s weer niks etc etc dit dan herhalend.
Alle drivers zijn geinstalleerd. Mijn pc is overclocked maar 100% totaal stabiel (orthos, memtest enz). Ik heb ook geen vast lopers ofso.
Enige optie is wanneer ik dit heb is het rebooten van de pc.
Ligt het aan de hardware of software?
Ik hoop dat het duidelijk is.
Mijn pc:
Intel c2d E6600, 3.5GHz
8800GTS 640mb
2gb
p5b dlx
2x wd 10krpm raptors raid 0
[ Voor 19% gewijzigd door Kakulukia op 27-09-2007 08:51 ]