Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaring werken bij DPA-Flex

Pagina: 1
Acties:
  • 1.177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs ben ik benaderd door DPA-Flex om is een blik te werpen op hun website voor intressante vacature's en vrijblijvend een gesprek aan te gaan.

Maar voordat ik dit van plan ben (heb nog een assesment te gaan bij Sogeti) ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe de DPA'er het werken bij dit bedrijf vind ?

Ook was ik erg benieuwd naar de arbeidsvoorwaarden en secundaire voor prof. in het IT gebied.
Hoe zitten ze qua salaris ? Wat voor opdrachten hebben ze ? Zijn die opdrachten wisselend of word je voor X jaar op 1 plek gedropt. Waar hebben ze vooral klanten ??

Ik weet toevallig dat ze qua leaseauto's gewoon een 3 of 4 tal groepen hebben waar een X aantal merken in vallen als ik me niet vergis.

Ben benieuwd !

Verwijderd

n1els werkt bij DPA geloof ik :)

• overhyped
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12
Ik ken een paar DPA'rs, dus ik zal even spuien wat ik weet :)

Je verdient 70% van wat je inbrengt aan uurtarief. Klinkt leuk, maar daar gaat uiteraard pensioen, auto, gsm, trainingen etc vanaf. Het verschil wordt dan ineens een stuk kleiner met de gangbare detacheerders. tot je een half jaar op de bank zit. dan gaat het pijn doen. Qua werksfeer weet ik het natuurlijk niet, maar kan me voorstellen dat het allemaal erg zakelijk is omdat de verhouding inkomsten / salaris zo hard gesteld wordt.

Verwijderd

Hier wil ik na zo’n lange tijd toch corrigeren

Wat jij zegt is mogelijk, het salaris is inderdaad niet veel hoger dan andere detacheerders, echter maak je wel aanspraak op een zeer dikke bonus aan het eind van het jaar, je uurtarief is namelijk gebaseerd op een percentage van de verwachte omzet, als je uurtarief hoger is, of als je een vol jaar werkt dan ligt je declareerbare uren veel hoger dan verwacht, dus groeit die bonus behoorlijk, naar vele duizenden euro’s, zit je echter lang op de bank zal het pijn doen.

Voor mensen die dat risisco niet durven nemen is er ook gewoon een vaste regeling. Een vast salaris met goede voorwaarden zoals nette leaseprijzen, opleiding, pensioen regeling etc.
Qua opdrachten is het gewoon goed, er is veel werk op verschillende vakgebieden en niveau’s, en DPA is ook flink op zoek naar versterkingen aan de detacheringskant op dit moment geloof ik. DM mij en we delen de bonus ;)

De werksfeer.... tja wat merk je er van, je zit tenslotte gedetacheerd en niet intern.