Waar JTV1 TV-Out connector/bracket te koop?

Pagina: 1
Acties:

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Deze dus. (Dat GeForce only is een oude manual toevoeging. Degeen die ik nodig heb is exact zo. )

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~seijs22/rgb.jpg

Hij is niet in de pricewatch te vinden en webwinkels lijken wel alleen maar moederborden te verkopen de accessoires niet interessant te vinden.

Iemand enig idee waar ik dit ding kan vinden? Duur zal ie niet zijn hopelijk... maargoed, zonder dat ding geen TV-Out op mijn MSI K9AGM2-FIH.

• cornelixnootje1
Sorry voor dit vroeg kickje, maar ik wil hem zo graag bestellen. :)

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 07:44

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

(jarig!)
Ook al contact opgenomen met MSI of ze m kunnen opsturen/ergens in het buitenland kopen? Als het niet in de NL webwinkels is te krijgen houd het snel op zonder eerst MSI eens te mailen lijkt me :).

Logius | Somda | Twitter

• cornelixnootje1
SleutelMan schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:16:
Ook al contact opgenomen met MSI of ze m kunnen opsturen/ergens in het buitenland kopen? Als het niet in de NL webwinkels is te krijgen houd het snel op zonder eerst MSI eens te mailen lijkt me :).
Dat moederbord staat in de BBG en is het meest populaire in de pricewatch. Ik ga er toch echt van uit dat ik zelf te stom ben om dit ding te vinden, dan dat al die mensen hem niet op hun TV aansluiten...

• cornelixnootje1
Ik heb net met MSI gebeld. Die meldden mij dat er een lijst van verkooppunten op hun website staat. Tja, dat wist ik wel. Maar dit specfieke onderdeel is niet te vinden bij die verkooppunten, en ik bel ze niet alle 50 op.

Ze zouden me nog terug bellen, maar daar heb ik een hard hoofd in.

Onbegrijpelijk dat het er nu op neer komt dat ik een nieuwe Videokaart moet aanschaffen, puur voor mijn TV-Out. (Want geld voor een HDMI televisie heb ik niet)

/edit
Opzich zou dit dilemma wel mogen worden meegenomen in de BBG,

[ Voor 7% gewijzigd door cornelixnootje1 op 27-09-2007 14:41 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 13:37

SeatRider

Hips don't lie

cornelixnootje1 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:41:
Ik heb net met MSI gebeld. Die meldden mij dat er een lijst van verkooppunten op hun website staat. Tja, dat wist ik wel. Maar dit specfieke onderdeel is niet te vinden bij die verkooppunten, en ik bel ze niet alle 50 op.

Ze zouden me nog terug bellen, maar daar heb ik een hard hoofd in.

Onbegrijpelijk dat het er nu op neer komt dat ik een nieuwe Videokaart moet aanschaffen, puur voor mijn TV-Out. (Want geld voor een HDMI televisie heb ik niet)
Kom op, koop een tulpkabeltje, knip aan 1 kant de stekker eraf, soldeer de massa op 1 en de kern op 4 en voila. Als je S-video wilt doe je dat op dezelfde manier, maar dan moet je alleen ff opzoeken wat de pin layout is van een S-video stekker.

Edit: hoppa: http://pinouts.ru/Video/SVideo_pinout.shtml

[ Voor 3% gewijzigd door SeatRider op 27-09-2007 14:45 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• cornelixnootje1
Reactie van Salland:

Geachte heer,

Wij hebben naar aanleiding van uw vraag uitgezocht of dit product door ons te leveren valt.
Helaas is dit niet het geval; geen van onze leveranciers heeft dit product momenteel (meer) in het assortiment.

Onze excuses voor enig ongemak,

Met vriendelijke groet,

Laurens Nijssen
Product Management / Technical Support

Salland Automatisering

Kortom: solderen lijkt de enige manier. Wat maf.
Pagina: 1