Toon posts:

2 Verschillende geheuges werken samen???..

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben van plan om extra intern geheugen te kopen maar ik heb nu al 1gb ddr maar ik wil 2gb ddr2 erbij kopen ik heb gekeken ze kunnen erin maar ik heb 2 ddr slots en 2 ddr2 slots mijn vraag is dus werkt dit samen als ik ddr en ddr2 tegelijk run??. en mij tweede vraage is of kingston ook samen werkt met
http://img128.imageshack.us/img128/3774/naamlooszb0.jpg dit geheugen mij moederbord is een asus p5vdc-x
en ik heb momenteel een intel pentium D 2,8ghz ik wil dit geheugen dus upgraden maar i vraag me af is het t wel waard kan k niet beter een nieuw moederbordje aanschaffen en dan ddr3 erop doen en mn ouwe procesor erop doen(k weet niet of dat mogelijk is).

bvd Razz

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 11:48
Geheugensoorten mixen gaat afaik nooit lukken. Dit staat ook in je handleiding als het goed is. Je tweede vraag is hiermee ook gelijk beantwoord.
Of het waard is om te upgraden valt met de informatie die je geeft niet te zeggen. Als je computer alleen gebruikt om te tekstverwerken zou ik het niet doen.
Of je processor past op een nieuw moederbord kan je makkelijk zelf uitzoeken. Elk moederbordenfabrikant heeft wel een compatibilitylist per moederbord online staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Jimster op 27-09-2007 00:24 ]

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-12-2025
Begin eens met het lezen van je moederbordmanual? Gebruik dan de zoekfunctie op GoT. Kom dan nog eens terug, zodat we de overige vragen kunnen beantwoorden. Succes!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 00:21:

hallo,

ik ben van plan om extra intern geheugen te kopen maar ik heb nu al 1gb ddr maar ik wil 2gb ddr2 erbij kopen ik heb gekeken ze kunnen erin maar ik heb 2 ddr slots en 2 ddr2 slots mijn vraag is dus werkt dit samen als ik ddr en ddr2 tegelijk run??
Het bord ondersteunt inderdaad zowel DDR als DDR2, maar deze twee kunnen niet tegelijk worden gebruikt. Eén blik in de specificaties en je ziet staan:
(Note: DDR and DDR2 memory can not be used simultaneously)
Het eerste wat je doet is natuurlijk op de website van de fabrikant kijken. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Rone op 27-09-2007 00:32 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* dion_b is with stupid :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.