Wireless pci card voor compact pc

Pagina: 1
Acties:

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-03 12:15

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Ik heb zo'n compact pc van Dell en heb nu inet via een usb dongle,maar tijdens games lagged dat ding als de nete. Ben nu dus op zoek naar een mini pci kaart voor mijn systeem(net zoals je voor die videocards ook van die aangepaste mini kaarten moet kopen).
Weten jullie of die te krijgen zijn? Zoja waar, want ik vind volgens mij alleen maar mini pci voor notebooks...
HELP!!!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Mediamarkt, Hama wireless kaart. RaLink 2500 chipset, geen slechte kaart. Even een andere backplate op schroeven (of gewoon weglaten).

Maar het ligt niet aan het wireless-gedeelte, de lag? Te grote afstand tot je router of zo?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je moet ook zoeken naar lowprofile kaarten. MiniPCI is namelijk iets anders dan lowprofile (het gaat om het slot namelijk, niet zozeer om de backplate die het ding heeft).

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-03 12:15

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Heb echt last van lag spikes...download snelheid enzo is goed, maar elke 30sec een vette spike. Afstand is een mtr of 5 dus neem aan niet te groot.
thnx ik ga ff verder zoeken :)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS