reviews, .plans en redactieblogs verspringt

Pagina: 1
Acties:

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Topicstarter
Het viel me vandaag ineens op dat het blokje revieuws, .plans en redactieblogs steeds verspringt tussen de verschillende tabs. Hier is neem ik aan voor gekozen om te zorgen dat mensen de onderwerpen in de andere tabs dan de voorste ook zeker te zien krijgen? Wat mij betreft maakt zo'n verspringend veld de FP echter onnodig druk... Voor zover ik kan zien is het niet uit te zetten bij de layout settings ofzo, of mis ik iets? (Ben full abo houder dus zou alle opties moeten hebben)

Ik kan me voorstellen dat anderen het wel een goede feature vinden dat er tussen de tabs geschakelt wordt, wat mij betreft zou het dan ook fijn zijn als dit uitgeschakelt kan worden in de layout settings.

Wat vinden jullie (als in: andere Tnet bezoekers) van deze toevoeging aan de FP?

Gemberthee: water met een smaakje.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die is er juist gemaakt omdat we tegenwoordig zoveel reviews en features hebben die elkaar in een rap tempo opvolgen. In de redactie willen we graag dat alle recente artikelen in het oog springen en de uitwerking die nu gebruikt wordt op de frontpage is een eerste opzet. Die moet nog getweakt worden naar iets dat voor zowel de bezoeker als de redactie bruikbaar en werkbaar is. Feedback is altijd welkom :).

[ Voor 4% gewijzigd door Robin op 26-09-2007 23:33 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er zal inderdaad nog meer aan die feature gesleuteld gaan worden, daar wordt op dit moment nog over overlegd :)

Intentionally left blank

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:15
Ik vind het niet storend in ieder geval, en hierdoor krijg je wel beter mee wat er allemaal aan content aangeboden wordt :)

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Topicstarter
Robin schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:43:
Die is er juist gemaakt omdat we tegenwoordig zoveel reviews en features hebben die elkaar in een rap tempo opvolgen. In de redactie willen we graag dat alle recente artikelen in het oog springen en de uitwerking die nu gebruikt wordt op de frontpage is een eerste opzet. Die moet nog getweakt worden naar iets dat voor zowel de bezoeker als de redactie bruikbaar en werkbaar is. Feedback is altijd welkom :).
Snap ik, de reviews e.d. volgen elkaar inderdaad vrij snel op nu (waarvoor hulde). Zelf ga ik als ik zie dat er op de eerste tab twee nieuwe items staan even in de tweede tab kijken of er daar wellicht ook nog een nieuwe staat.
Ik zal in de gaten houden hoe deze opzet eventueel veranderd wordt, ben benieuwd iig!

Gemberthee: water met een smaakje.