rare kleuren bij capture

Pagina: 1
Acties:

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-07 12:09
sorry als dit verkeerd staat, maar ik vond niet waar dit elders zou moeten staan.

als ik met een capture programma mijn scherm capture, dan is het allemaal in felle kleuren, precies negatief, maar dan veel feller.
het is enkel tijdens een game, en niet tijdens het gewone windows-gebruik..
het is bij verschillende games, zelfs tijdens het opstarten van het game als tijdens het spelen.
ik heb een Radean X1950 Pro, en ik speelde GTA, wat het zeker moet kunnen draaien!

verder heb ik een intel cpu core 2 6400 en 1GB ddr 2 geheugen

wat kan hier de oorzaak van zijn?!

alvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Niet altijd werkt het simpelweg om met PRTSCRN een screenshot te maken, probeer het eens met een prog als hypersnap (dx) (als dat uberhaupt nog bestaat, dat gebruikte ik zelf om screenshots te nemen van Tomb Raider 2 destijds, dus het is al vrij oud).

• fl1p
het gaat meer om video's te capturen.
Het het geprobeerd met Webcam Studio en Fraps
beiden hetzelfde resultaat...

een collega kan hetzelfde met Fraps, maar bij hem lukt het perfect!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het om motion video gaat dan kun je het ook nog eens proberen met camtasia, al weet ik niet zo goed of die altijd goed omgaat met overlays en 3d dingen. MAar het valt te proberen.

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Volgens mij heb ik dit probleem ook een keer gehad, maar alleen met GTA SA en niet met andere games. De oplossing was toen om ingame de display settings te veranderen naar [resolutie]-16-bit.

• fl1p
inderdaad! dat werkt :)
meer dan bedankt!

[ Voor 78% gewijzigd door fl1p op 30-09-2007 13:26 ]

Pagina: 1