Iemand op een forum had een probleem met een level van mafia. Dus ik denk ik maak wel even een filmpje met fraps. Echter moest de resolutie wel wat omlaag, want filmen met 1600x1200 wil niet 
Dus ik dit aanpassen in de setup van Mafia, maar geen effect. Niks wat ik daar veranderde had enig effect.
Game opnieuw geïnstalleerd, nog niet..
Toen bedacht ik me dat ik wat settings had veranderd in het nVidia control panel (oa. AA en AF) voor Mafia.
Waarschijnlijk ligt het dus hier aan. Gekke was alleen dat bij mafia alle settings nu op "Use Global" stonden. Dus driver gedeïnstalleerd, reboot. Nog niks, en ik kon het vontrol panel van nVidia nog steeds openen. Die meuk maar weer geïnstalleerd.
Op de een of andere manier krijg je dat er niet vanaf :x
Driver: laatste versie (169.69 geloof ik)
Dus ik dit aanpassen in de setup van Mafia, maar geen effect. Niks wat ik daar veranderde had enig effect.
Game opnieuw geïnstalleerd, nog niet..
Toen bedacht ik me dat ik wat settings had veranderd in het nVidia control panel (oa. AA en AF) voor Mafia.
Waarschijnlijk ligt het dus hier aan. Gekke was alleen dat bij mafia alle settings nu op "Use Global" stonden. Dus driver gedeïnstalleerd, reboot. Nog niks, en ik kon het vontrol panel van nVidia nog steeds openen. Die meuk maar weer geïnstalleerd.
Op de een of andere manier krijg je dat er niet vanaf :x
Driver: laatste versie (169.69 geloof ik)
[ Voor 4% gewijzigd door MoietyMe op 26-09-2007 21:42 ]