Ik heb een nieuw spel gekocht en daar komt dit probleem vandaan, ik denk echter dat het een windows issue is.
Ik heb voor het spel (anno 1701) een bestand wat ik moet installeren, namelijk drvsetup.exe
De oplossing heb ik nog niet kunnen vinden. Volgens het spel heeft het te maken met de kopierbeveiliging van de cd. En zonder die beveiliging kan ik het spel niet openen.
Als ik het bestand wil installeren moet dat als administrator, dat doe ik, dan krijg ik een melding "unable to proceed (error 577)"
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Reeds geprobeerd:
- Run as administrator via rechtermuis
- Ik ben sowieso administrator en enige gebruiker van deze PC
- Bestandsbeveiliging uit gezet (schildje verdwijnt dan van het icoontje)
- wat restarts en hetinstal, ook gekopierd naar C schijf en daarvan op gestart.
Helaas alles zonder resultaat, ook op internet kon ik niets vinden.
Besturingssysteem: Windows vista home premium 64bit
Iemand enig idee waar dit mee te maken heeft, of mooier nog hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb voor het spel (anno 1701) een bestand wat ik moet installeren, namelijk drvsetup.exe
De oplossing heb ik nog niet kunnen vinden. Volgens het spel heeft het te maken met de kopierbeveiliging van de cd. En zonder die beveiliging kan ik het spel niet openen.
Als ik het bestand wil installeren moet dat als administrator, dat doe ik, dan krijg ik een melding "unable to proceed (error 577)"
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Reeds geprobeerd:
- Run as administrator via rechtermuis
- Ik ben sowieso administrator en enige gebruiker van deze PC
- Bestandsbeveiliging uit gezet (schildje verdwijnt dan van het icoontje)
- wat restarts en hetinstal, ook gekopierd naar C schijf en daarvan op gestart.
Helaas alles zonder resultaat, ook op internet kon ik niets vinden.
Besturingssysteem: Windows vista home premium 64bit
Iemand enig idee waar dit mee te maken heeft, of mooier nog hoe kan ik dit oplossen?