Opstart Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-01 17:48
Geachte Tweakers,

Ik heb net een nieuw systeem, zelf gebouwd.

Cooler Master Truepower 1000 Watt = Voeding
Intel Core 2 Duo E6850 = Processor
OCZ 2GB DDRII 800 MHZ = Geheugen
Geforce 8800 GTX 768 MB = Videokaart
Abit IN9 32-Max Wifi = Moederbord
2x 500 GB Sata WD = Harddisk
Creative XFI Fatal1ty = Geluidskaart

Ik heb de laatste onderdelen vandaag ontvangen. Nu heb ik alles aangesloten, verschillende malen nagekeken of het klopt en wil de computer opstarten. Maar dit lukt niet.

Ik zie het BOOT SCREEN van mijn moederbord, dan gaat het door naar de post waar het mijn 2 schrijven en DVD-Writer herkent.

Daarna loopt hij naar een scherm waar je linksbovenin een streepje ziet knipperen, hier blijft het vastlopen.

Ik heb geprobeert Windows opnieuw te installeren, maar als ik naar de bios wil om boot sequence aan te passen gaat hij eerst langs het zelfde scherm met het streepje.

Ik heb hele middag geklungelt, het wil me maar niet lukken.

Hoop dat hier iemand is die telefonisch of via berichten te plaatsen mij kan helpen!

Alvast heeeeeel erg bedankt!

Mitch

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door. Er is blijkbaar een onderdeel dat gewoonweg niet goed werkt en ervoor zorgt dat je systeem blijft hangen. Het enige wat je daaraan kunt doen is troubleshooten, omdat het bij van alles kan liggen.

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-01 17:48
Bedankt,

Ik krijg een A0 fout op mijn moederbord te zien. Deze staat echter niet in het boekje! :(

Kan iemand me daarmee helpen ?

Verwijderd

Bios flashen en alle problemen zijn uit de wereld (in ieder geval dit probleem)... Ben een dag bezig geweest met dit probleem...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 02:36:
Bios flashen en alle problemen zijn uit de wereld (in ieder geval dit probleem)... Ben een dag bezig geweest met dit probleem...
het topic wat je omhoog schopt is al meer dan 3 maanden oud. De topicstarter zal inmiddels wel een oplossing gevonden hebben voor zijn probleem, anders zal hij hier zelf wel weer gepost hebben.

onnodige kick/topic dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.