Toon posts:

2e harde schijf mac pro

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn mac pro wil ik graag een nieuwe sata2 hardeschijf kopen en in het tweede 'sleetje' hangen. In de boekjes staat dat ik de hardeschijf gewoon kan vastschroeven en erin kan glijden. Hoef ik echt niks anders te doen zoals bijvoorbeeld het instellen van master en slave? Of is dit alleen met windows? :P

Ik zat trouwens aan een Samsung SpinPoint T166 te denken.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46
Schroeven en erin rammen gaat perfect.
Ik heb echter geen ervaring met Samsung, kijk eens naar Seagate die proppende meeste Resellers er ook in.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Met S-ATA hoef je je niet druk te maken over master en slave :) Je kunt namelijk maar 1 apparaat per kabeltje aansluiten :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik weet niet hoe lang jij al geen Windows hebt gebruikt, of een harde schijf hebt gemonteerd, maar bij een Windows computer kan je ook gewoon de kast opentrekken, harde schijf erin, en kabeltje aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
@Ballebek: Ik zal eens kijken, maar ik had in de reviews gezien dat de schijf van Samsung erg stil was.
@ domi235 en PolluxDKB: In allebei de berichten hebben jullie het over een kabeltje. In de Mac Pro hoef je geen kabels te gebruiken om de hardeschijf aan te sluiten toch? Die aansluiting zit direct tegen aan toch?

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:57
Ja , kwestie van schuiven inderdaad. Geen kabels.

De Samsungs zijn inderdaad stil. :)

[ Voor 7% gewijzigd door carfreak02 op 26-09-2007 17:39 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit alles is prima in de handleiding en in de DIY instructies te vinden. Dit topic gaat dus op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.