Normaal blijf ik altijd onder de grens van de algemene heffingskorting en krijg ik heel veel terug
. Met een stufi en het salaris van mijn partner kunnen we rondkomen. Net kreeg ik mijn loonstrookje binnen. Tot mijn schrik zag ik dat mijn cumulatief loon opgelopen is dit jaar tot € 5500,- Op de site van de BD lees ik
Nu het vervelende. Als ik onder de grens blijf, krijg ik alles terug. Maar als ik een euro erover heen ga, krijg ik dan niets meer terug? Maw. als ik 6151 verdien loop ik mijn korting van 1900,- mis?
En hoe zit het met inkomsten uit overige bronnen? Ik heb ongeveer 200,- verdiend wat ik nog moet gaan opgeven.
Maw als ik dit jaar 'gewoon' doorwerk, kom ik zeker over de 6150 heen. De uren van september komen er nog bij en dan hebben we nog drie maanden ... 650,- over 4 maanden is niet veel. Ik zou slechts 162,50 per maand moeten verdienen om onder de grens te blijven.Als u in 2006 een inkomen uit werk en woning had dat lager was dan € 6.150 én u had in 2006 een fiscale partner, dan kunt u in aanmerking komen voor uitbetaling van de algemene heffingskorting.
Nu het vervelende. Als ik onder de grens blijf, krijg ik alles terug. Maar als ik een euro erover heen ga, krijg ik dan niets meer terug? Maw. als ik 6151 verdien loop ik mijn korting van 1900,- mis?
En hoe zit het met inkomsten uit overige bronnen? Ik heb ongeveer 200,- verdiend wat ik nog moet gaan opgeven.
==
hoi