Hallo allemaal,
Ik heb de volgende vraag en hoop dat jullie het antwoord weten:
Vandaag komt mijn nieuwe laptop
en ik moet natuurlijk alles overzetten van de oude naar de nieuwe. Op zich natuurlijk geen probleem. Ook binnen Outlook 2003 loop ik niet tegen problemen aan alleen kan ik één ding niet vinden.
Als ik nu (op oude laptop) een nieuw e-mail bericht maak en bij Aan: of bij CC: of bij BCC: de beginletter van het email adres invul, dan wordt deze nu automatisch aangevuld. Dit zijn dus email adressen die niet in Contactpersonen staan... dus ook niet via Exporteren (.pst) mee te nemen zijn.
Maar ergens binnen Windows moeten ze toch staan??? Ik kan ze helaas niet vinden... Wie o wie, weet waar ik deze kan vinden en hoe ik deze kan exporteren?
Dank voor de hulp!
Mvg.
Sjoerd
Ik heb de volgende vraag en hoop dat jullie het antwoord weten:
Vandaag komt mijn nieuwe laptop
Als ik nu (op oude laptop) een nieuw e-mail bericht maak en bij Aan: of bij CC: of bij BCC: de beginletter van het email adres invul, dan wordt deze nu automatisch aangevuld. Dit zijn dus email adressen die niet in Contactpersonen staan... dus ook niet via Exporteren (.pst) mee te nemen zijn.
Maar ergens binnen Windows moeten ze toch staan??? Ik kan ze helaas niet vinden... Wie o wie, weet waar ik deze kan vinden en hoe ik deze kan exporteren?
Dank voor de hulp!
Mvg.
Sjoerd