Toon posts:

Email adressen aanvullingen exporteren Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 1.067 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb de volgende vraag en hoop dat jullie het antwoord weten:

Vandaag komt mijn nieuwe laptop :) en ik moet natuurlijk alles overzetten van de oude naar de nieuwe. Op zich natuurlijk geen probleem. Ook binnen Outlook 2003 loop ik niet tegen problemen aan alleen kan ik één ding niet vinden.

Als ik nu (op oude laptop) een nieuw e-mail bericht maak en bij Aan: of bij CC: of bij BCC: de beginletter van het email adres invul, dan wordt deze nu automatisch aangevuld. Dit zijn dus email adressen die niet in Contactpersonen staan... dus ook niet via Exporteren (.pst) mee te nemen zijn.

Maar ergens binnen Windows moeten ze toch staan??? Ik kan ze helaas niet vinden... Wie o wie, weet waar ik deze kan vinden en hoe ik deze kan exporteren?

Dank voor de hulp!

Mvg.

Sjoerd

Verwijderd

Topicstarter
Al gevonden...

c:\documents...\Gebruiker\Application Data\Microsoft\Outlook\*.nk2

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:P

Dank voor het aanvullen, nuttig voor de volgende die zoekt. En welkom :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Ten overvloede: als je een e-mailadres wil wissen uit dit lijstje, kan je natuurlijk de nk2-file editten, maar je kan ook op de del-toets drukken. Dit geldt voor veel auto-aanvullen lijstjes binnen windows.

Houdoe