Toon posts:

[??] functies geblokkeerd na instalatie laatste updates*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Gisteren kom ik in mijn windows PC geen confuguratie scherm en geen windows apliaties meer openen zoals patiance. (althans hij opent het scherm heel even en dan valt het meteen weer weg) Ook kon ik geen eigenschappen van de computer meer openen erg vreemd allemaal. De printer werkte ook helemaal niet meer en was met geen mogelijkheid aan de praat de krijgen. Nu heb ik met systeem herstel het systeem terug gebracht naar de instalatie voor de laatste winsows update. Alle problemen waren verdwenen. Ik kan alles weer openen en de printer werkt ook weer. Iemand anders toevallig ook met dit probleem of een idee waar het aan kan liggen

Alvast bedankt

Sander

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het is wel zo handig om in ieder geval zoals ook in de Windows Clients - Policy staat te melden welke Windows versie je gebruikt.
Hoort namelijk eigenlijk in de titel te staan ;)

Ik zou anders stuk voor stuk de updates los installeren en kijken waar het precies stukloopt :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
alt-92 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:21:

Ik zou anders stuk voor stuk de updates los installeren en kijken waar het precies stukloopt :)
Waarom zijn er geen intelligente manieren voorhanden?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:26

lier

MikroTik nerd

Misschien is de conclusie onjuist en wordt dit probleem niet direct veroorzaakt door de updates.

Heb je bijvoorbeeld in de eventlog gekeken ?
Zijn er vergelijkbare problemen bekend die veroorzaakt worden door recente updates ?
Waarom zijn er geen intelligente manieren voorhanden?
Wat noem jij intelligent ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mijn licht het aan een update van office 2003. Dit is namelijk de enige update die de computer als "belangrijk aangeeft"

Ik ga het nog wat dingen proberen en anders komt er office 2007 op.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

alt-92 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:21:
Het is wel zo handig om in ieder geval zoals ook in de Windows Clients - Policy staat te melden welke Windows versie je gebruikt.
:)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
How to troubleshoot an update installation by using log files in Office 2003
Tenminste als je steeds diezelfde update weer terug krijgt.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
O ja wil trouwns best mijn titel veranderen maar moet nog ff kijken hoe dat hier moet.

En nog sorry voor het niet goed lezen van de regels.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 20:32 ]

Pagina: 1