[Ervaringen topic] Bestellingen uit Amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-02 14:22
Nu de dollarkoers enorm gekelderd is leek het mij wel interessant om eventueel hardware uit de V.S. te halen. Nu zit er nogal wat verschil tussen de vele online winkels. De ene winkel verzend sowieso niet naar Nederland. En winkels die wel naar Nederland verzenden daar verschilt het verzendbedrag behoorlijk.

Mijn bedoeling van dit topic is om duidelijk te krijgen of het ten eerste rendabel is om hardware in de V.S. te bestellen. En hoe dit dan precies te werk gaat.
Ook is het handig om misschien een lijstje te maken met winkels die goedkoop kunenn verzenden en uiteraard goede (goedkope) prijzen hanteren voor de producten zelf.
Ik hoop dat er wat mensen zijn met al enige ervaring hiermee en dat er door dit topic nog veel meer mensen bijkomen. Zelf heb ik er nog 0,0 ervaring mee, dus alle reacties zijn welkom :)

huidige dollarkoers:
dollar per euro: 1.41

bron: www.dollarkoers.nl

Voorbeeldje: Dit betekent dat een product van 500$ ongeveer €355 kost.

offtopic:
p.s. @modjes, ik weet niet of dit het juiste forum is om dit topic neer te zetten. Maar mij leek deze het meest geschikt. Maar voel je vrij om dit topic te verplaatsen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gurneyhck op 26-09-2007 13:09 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

offtopic:
p.s. @modjes, ik weet niet of dit het juiste forum is om dit topic neer te zetten. Maar mij leek deze het meest geschikt. Maar voel je vrij om dit topic te verplaatsen
:r

Als je het van tevoren niet weet, gewoon navragen. Daar zijn we altijd blij mee. Loze 'disclaimers' als dit zijn we *NIET* blij mee, iets wat je ook prima in het Algemeen Beleid kunt lezen. Dicht wegens te lui om van te voren navraag te doen en dat dan ook nog eens brutaal expliciet maken.

En mbt het juiste subforum, stel jezelf de vraag: is dit een technische discussie? - het antwoord daarop zou je duidelijk genoeg moeten maken waar vragen als dit thuishoren

Edit:
Het feit dat Online winkel voor grijze dvd hoezen? welgeteld 16 minuten voor het openen van deze topic gesloten is wegens geen technische vraag zou ook opgevallen mogen zijn...

[ Voor 13% gewijzigd door dion_b op 26-09-2007 13:32 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.