Ik heb een programma geschreven (in VB 6.0) waarmee winamp bestuurt kan worden door middel van Phidgets. (hardware sensoren). Nu wil ik hier een installer voor maken, zodat het op iedere computer geinstalleerd kan worden.
De installer van de phidgets, is een msi installer, die meldt dat het .NET framework geinstalleerd moet worden. Weet iemand of het mogelijk is dit te omzeilen, aangezien het voor middelbare scholen is.
Want anders moet er geinstalleerd worden:
- .Net framework
- Phidgets installer
- Programma installer
- Muziekspeler installer
En dat is erg omslachtig. Graag had ik gehad dat 1 installer het hele phidget+programma gebeuren installeerde, en eentje voor de muziekspeler. Iemand hier ervaring mee?
Waar het dus eigenlijk op neerkomt: Is het mogelijk phidget drivers te installeren zonder dat eerst 150 MB aan .NET spul geinstalleerd hoeft te worden?
De installer van de phidgets, is een msi installer, die meldt dat het .NET framework geinstalleerd moet worden. Weet iemand of het mogelijk is dit te omzeilen, aangezien het voor middelbare scholen is.
Want anders moet er geinstalleerd worden:
- .Net framework
- Phidgets installer
- Programma installer
- Muziekspeler installer
En dat is erg omslachtig. Graag had ik gehad dat 1 installer het hele phidget+programma gebeuren installeerde, en eentje voor de muziekspeler. Iemand hier ervaring mee?
Waar het dus eigenlijk op neerkomt: Is het mogelijk phidget drivers te installeren zonder dat eerst 150 MB aan .NET spul geinstalleerd hoeft te worden?
[ Voor 9% gewijzigd door gizmo9003 op 26-09-2007 12:45 ]
tjah..