hoeveel geheugen gebruikt winme max?
ben van plan uit te brijden maar als windhoos het niet eens gebruikt dan kan ik stoppen.
ben van plan uit te brijden maar als windhoos het niet eens gebruikt dan kan ik stoppen.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ja en ik wil een 521MB Dimm d'r bij prikken!Op zondag 11 februari 2001 21:49 schreef richie86 het volgende:
ik heb nu 64 MB en ik wil er 265 bij doen, dan zitten alle 2(maar) de sloten vol;(
Heal the internet ...
Bericht hierboven
Whatever.
aaahj, tanxOp zondag 11 februari 2001 22:17 schreef 4POX het volgende:
[..]
Service pack 1 noemen we dat ook wel
Dat is dus niet helemaal waar, want ik weet dat er bij Windows95 gevallen zijn geweest waarbij de performance omlaag ging als men meer dan 64MB aan geheugen in de pc had...Op zondag 11 februari 2001 22:01 schreef tineau het volgende:
Voor alle os-sen geldt: hoe meer geheugen hoe beter!
Heal the internet ...
Verwijderd
Win '95 is rete stabiel en gebruik superweinig resources ivm Win ME & 98 SE, maar goed ieder z'n smaakOp zondag 11 februari 2001 22:22 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Aan de andere kant wil ik Windows95 natuurlijk ook geen OS noemen
Hoe kom je DAAR nou bij? Windows 98SE ondersteunt gewoon in ieder geval 256MB en met 512 loopt het ook prima. Same counts for ME.Op zondag 11 februari 2001 21:45 schreef FoolZero het volgende:
Er zijn al de nodige discussies geweest over de maximale hoeveelheid geheugen, die WindowsME ondersteunt. Volgens mij is dat gewoon 128MB, maar ondanks dat werk ik wel met 512MB in mijn bak!
Maar hoeveel geheugen heb je nu en met hoeveel wil je een trui voor je systeem breien?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd