Toon posts:

Leuke gratis MMORPG om te spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 768 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT'ers,

Ik heb het ongeveer wel gehad met World of Warcraft en Silkroad Online. Vandaar dat ik graag een andere MMORPG wil gaan spelen. Echter, ik zit hier een beetje op het forum te browsen, en heb nog geen leuke gevonden. Daarom is mijn vraag of er iemand toevallig een lijst heeft met (gratis) MMORPG releases zoals Silkroad Online?

Alvast bedankt,
Sjoerd

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:30

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

http://www.google.com/sea...&btnG=Google+Search&meta=
http://www.onrpg.com/

Maplestory is bijvoorbeeld leuk :P
Guildwars wordt ook veel gespeeld op internet, mede omdat er geen maandelijkse kosten aan verbonden zijn (kosten: aankoop van spel)

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind MapleStory ontzettend kinderachtig, evenals RuneScape wat al helemaal erg is.
De game Guild Wars heb ik zelf ook, maar ben daar mee gestopt.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
De open beta van tabula rasa is zojuist geopend, daarnaast hoorde ik van een vriend dat EVE online ook een hele goede MMO is. Daarnaast wacht ik met smacht op Warhammer online, wat ergens rond januari uit komt.

Steam

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:35

Bosmonster

*zucht*

Als je gratis wil kom je helaas al snel bij de kwalitatief matige aziatische mmorpg's terecht.

De vraag is dus een beetje wat je zoekt. Je geeft geen enkel aanknopingspunt waar we je mee kunnen helpen.

"Ik zoek een mmorpg" is namelijk wel erg breed vandaag de dag met honderden mmorpg's

Edit:
grappig trouwens dat zo'n grote site als mmorpg.com de afkorting mmorpg foutief in zn titel heeft staan.. het is massively, niet massive.

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 26-09-2007 11:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die beta van Tabula Rasa downloaden?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 11:45 ]

Verwijderd

Ikzelf kijk enorm uit naar de Warhammer online public beta. Als er een komt kan die al snel van start gaan (de gesloten beta is nu al enige tijd gaande). Ook heb ik iets opgevangen over een Conan MMORPG.

Eve online vind ik persoonlijk een beetje saai (trage gameplay).

Op dit moment speel ik nog even WoW om de tijd naar WAR te overbruggen. Even LotRo geprobeerd (trial). Vond het in vergelijking met WoW maar magertjes (hoewel ik wel een enorme Tolkien fan ben).

Op dit moment is er gewoon even wat minder, hoewel dus wel een paar grote titels er aan komen.

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:52

hilgo

Clear your mind of can't.

Archlord is tegenwoordig ook gratis te spelen en vind ik, persoonlijk, wat beter dan silkroad.
Daarnaast speel ik eve-online nog (is wel betaald maar kun je 14 dagen gratis proberen).

Discogs

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:45:
Waar kan ik die beta van Tabula Rasa downloaden?
check het tabula rasa topic zou ik zeggen, heb er net 30 min geleden een post over gemaakt :P

Steam

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
ik zou ook ff kijken naar Perfect World free to play, open closed beta (officieel closed, maar iedereen kan meedoen :+) komt donderdagnacht uit, 2 weekjes open closed testing, weekje later komt open beta uit :)

zit hier nu de chinese versie te spelen en ik moet zeggen, tis allemaal verdomd goed uitgewerkt hehe ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10 09:19
Guild wars speel ik al vanaf dag 1 en is nog steeds leuk en uitdagend :)

Verwijderd

Topicstarter
De game Perfect World ziet er op het eerste gezicht vet uit, maar de Chinese taal spreekt me minder aan. Enig idee wanneer het in het Engels komt?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Flapmo

and back is gigi!

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

probeer es kalonline op www.kalonline.com helmaal gratis en op mijn server zitten 5 nl guilds.

[MMORPG]KalOnline

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 15:59 ]

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:36:
De game Perfect World ziet er op het eerste gezicht vet uit, maar de Chinese taal spreekt me minder aan. Enig idee wanneer het in het Engels komt?
als je de forums zou lezen zou je zien dat de engelse versie vrijdagmorgen 08:00 (GMT+8) open gaat, en dat de client al te downloaden is ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22

lasharor

7 december 2004

Waarom word rose online hier niet genoemd?

Messchien ziet het er een beetje Kiddy uit maar de gameplay is echt super :D

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-10 22:12

KRG

KalOnline een idee?

• Rikmans
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Deze is cker een aanrader als je een goede gratis mmorpg wilt >:)

Henk!

Verwijderd

zei ik ook al op welke server zit je en welke guild :9
Pagina: 1