Allereerst:
Helaas lijken de recente patch-pakketten zoals die voor XP uitkomen aan ME voorbij gegaan te zijn. Toch vroeg ik me af of er hier iemand is die een bron weet waar ik de patches op een rijtje kan vinden of liefst zelfs in een pakketje kan downloaden, zodat ik de situatie in ieder geval werkbaar kan maken.
Edit: Nog even voor de duidelijkheid, de Windows Update Catalogus heb ik al geprobeerd. Handige tool voor 2000 en hoger, maar ME doet ie niet (meer) aan.
- Nee, ik gebruik zelf geen ME
- Ja, ik weet dat je beter gelijk je scherm blauw kunt verven
- Nee, de klant wilt niet overstappen op XP/2000, de 70 euro kostende licentie is 'm te veel. Wetende dat ME EOL is en dat de vastlopers daar grotendeels mee opgelost kunnen worden.
- Ja, ik weet dat ME End-Of-Life is, en ja ik beveilig de boel goed omdat er geen patches meer komen
- Ja, ik heb ge-google-ed en ja ik heb die afgrijselijke zoekbox op de MS site gebruikt, maar ik kon het antwoord niet vinden
Helaas lijken de recente patch-pakketten zoals die voor XP uitkomen aan ME voorbij gegaan te zijn. Toch vroeg ik me af of er hier iemand is die een bron weet waar ik de patches op een rijtje kan vinden of liefst zelfs in een pakketje kan downloaden, zodat ik de situatie in ieder geval werkbaar kan maken.
Edit: Nog even voor de duidelijkheid, de Windows Update Catalogus heb ik al geprobeerd. Handige tool voor 2000 en hoger, maar ME doet ie niet (meer) aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Nijn op 26-09-2007 10:42 ]