Is mijn nec kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Hey,

Ik heb een probleem met mijn NEC 3530 DVD Brander.

Ik heb gister geprobeert mijn nec brander te voorzien van een andere firmware.
Had al eens eerder het ding geflashed naar een betere maar die bleek toch niet zo goed.

Nu had ik gister probleempjes ermee dat mijn binflash programma niet meer reageerde.
Net op de helft van het dumpen van de huidige FW.Het programma crashde uiteindelijk en mijn drive werdt niet meer zichtbaar.Na een aantal keren rebooten en instaleren van de drive kwam hij weer terug maar als ik hem opnieuw probeerde te flashen bleef hij hangen.
Ik kreeg wat errors met Checksum ofzo..

Nu is mijn vraag..
Is mijn brandertje nu kapot omdat hij maar de helft van de fw heeft gedumpt?
Krijg er met geen mogelijkheid meer wat op.Dumpen en flashen blijft allebei hangen.

Graag een antwoord van u als u mij kunt helpen..Ik weet dat de nieuwere versie maar 3 tientjes kosten dus dat is ook geen probleem, maar zou graag zien dat hij het weer ging doen.

Greetz..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als de firmware er niet meer volledig opstaat dan mis je de aansturing naar het apparaat toe en dan doet hij idd niet veel meer. Als de drive niet meer wordt herkend dan is het sowieso einde oefening ook als hij wel af en toe wordt herkend maar niet de mogelijkheid heeft om te flashen dan ben ik bang dat je een defecte drive hebt.

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik ben der ook bang voor dat die is overleden..Hoorde vanmorgen alleen nog maar klikjes..zit eraan te denken om een nieuwe te halen..Maarja..Ik ben bang dat er niks anders opzit..

Bedankt voor je snelle reactie iig..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 15:55

Haan

dotnetter

Hij zal inderdaad niet meer te fixen zijn.. Gelukkig kost een nieuwe brander nog maar drie tientjes tegenwoordig ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later