Ik heb een 2-jarig contract bij Tele2 die nog tot juni doorloopt. Nu ga ik verhuizen naar een studentenhuis waar alle voorzieningen voor internet/telefoon al voorhanden zijn en ik dus het Tele2-abo niet meer nodig heb. Kan ik deze gewoon opzeggen bij Tele2 of gaan ze moeilijk doen aangezien het contract nog niet is afgelopen?
Niet zo heel ingewikkeld. Nee, die kun je niet opzeggen, tenzij het op het adres waar je naartoe verhuist niet leverbaar is. Dat zal door de klantenservice gecheckt moeten worden . Mocht dat het geval zijn, dan moet je nog bewijzen met huur/koopcontract dat je daar inderdaad naar toe verhuist.
Andere optie is om het contract door nieuwe bewoners te laten overnemen (behoud contractsperiode) of om het contract af te kopen á resterende maanden x prijs/maand. En ik kan het weten
Andere optie is om het contract door nieuwe bewoners te laten overnemen (behoud contractsperiode) of om het contract af te kopen á resterende maanden x prijs/maand. En ik kan het weten
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Tuurlijk gaan ze daar moeilijk over doen je hebt toch een contract. Ook kan je ze gewoon bellen en dan zullen ze hetzelfde zeggen.