Toon posts:

Amazon-start-drm-vrije-muziekdienst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Amazon start drm-vrije muziekdienst
Het bedrijf Kannuu heeft tekstinvoersoftware voor de mobiele markt geïntroduceert die moet kunnen wedijveren met de typesnelheid op qwerty-toetsenborden. Het voorspelt stapsgewijs de invoer en werkt met de vierledige 'kompasknoppen' op handhelds.

Kannuu Kannuu's systeem werkt niet enkel op mobieltjes maar op ieder type handheld dat over vier richtingaanwijzers en een 'ok'-knop beschikt, en is daarmee dus ook geschikt voor bijvoorbeeld mp3-spelers en camera's. Het bedrijf lijkt echter vooral in te zetten op internetgebruik via mobiele telefoons, en dat is vermoedelijk geen slecht idee omdat wordt verwacht dat in de toekomst het meeste internetgebruik via mobieltjes zal verlopen.

Kannuu stelt dat de lastige wijze van tekstinvoer een belemmering is voor het echt van de grond komen van mobiele internetdiensten, en claimt met zijn - uiteraard gepatenteerde - tekstvoorspelmethode een handige oplossing in huis te hebben.
Ligt het aan mij of klopt de inhoud van het artikel niet met de titel? Amazon wordt in het artikel nergens genoemd, en het artikel gaat over een nieuwe invoermethode ipv een muziekwinkel.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40
Dit wás een nieuwsartikel over AmazonMP3. Ik denk dat iemand hier per ongeluk een nieuwsbericht heeft bewerkt in plaats van een nieuw nieuwsartikel aan te maken :D

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Ah, dat is een veel waarschijnlijkere verklaring dan ik in gedachten had. Ik had het idee dat niemand op T.net de artikelen doorleest, maar gewoon meteen aan de hand van de titel begint te typen. :P

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Yup, ik keek ook een beetje raar op. Wordt hoop ik snel gefikst.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

Met om 1 uur 09 de laatste on-topic post en om 2 uur 29 de eerste klacht. Hmmmmz.....
Liggen de lieve adjes dan niet allemaal op hun oortjes? :?

Help!!!!!! Hackerz !!!!!!! :'(

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Speedfix done

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 19:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Nu dit topic er toch is stel ik gelijk even een vraag :+

Reacties als deze hoe zou je die het best modden? Als ongewenst? Want eigenlijk zou het in deze sectie gepost moeten worden en niet in het nieuwsbericht.

Toch is het ook weer niet een foute post o.i.d... jullie mening?

Twitter

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Gewoon op 0, zou ik zeggen, maar da's meer een vraag voor Tweakers.net Moddereter Forum :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Die reactie hoort dat niet, zo simpel is dat wel. Stel je voor dat in de tweede kamer een discussie bezig is, en iemand komt binnen en deelt even aan iedereen mee dat de koffiejuffrouw ziek naar huis is gegaan. Dat is dus 1: offtopic, en 2: niet alleen gericht aan diegenen die het moeten horen.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40
Het nieuwsbericht mist op dit moment ook nog een plaatje van AmazonMP3. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Pagina: 1