Toon posts:

Vista dropt netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees overal het probleem, maar nergens de oplossing. Daarom hoop ik dat iemand kan helpen want ik weet niet meer wat te doen.

Ik heb onlangs een HP Pavilion 9530ed gekocht, met intel wireless wifi link.
Tot voorkort kon ik perfect draadloos, via mijn router, surfen op het net.
Plots (na uitvoeren van iets, misschien updates ofzo) valt internet weg, en dat netwerkcentrum van Vista begint te trippen, loopt vast, gaat mega traag, enz...
Ik heb de pc eens opnieuw geïnstalleerd (fabrieksinstellingen), toen werkte alles opnieuw tot daarjuist, wnn na het uitvoeren van iets alles opnieuw wegviel.
Als ik de pc herstart werkt internet goed wireless, maar na enkele minuten valt het weg en is het zo goed als onmogelijk netwerkcentrum te openen op normale manier.
Wireless is ingeschakeld, ook met knop op laptop. Volgens "netwerkverbidingen" is mijn draadloze netwerkverbinding uitgeschakeld, en ik kan deze niet meer inschakelen.of alles loopt weer vast.

Kan er mij iemand aub helpen?

Dank u

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:36
Gebruik je de 11.x.x.x serie drivers? Zoja, probeer dan eens een 10.x.x.x driver van Intel.

[ Voor 15% gewijzigd door Jimster op 25-09-2007 23:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zo zeker dat het die wireless is, ik verdenk eerder dat netwerkcenter van vista, maar ik zal eens proberen die 10 series te gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 07:50:
Ik weet niet zo zeker dat het die wireless is, ik verdenk eerder dat netwerkcenter van vista, maar ik zal eens proberen die 10 series te gebruiken
Nog altijd hetzelfde probleem...

Verwijderd

Topicstarter
Zou het kunnen liggen aan Windows update?
Ik programmeer in Visual Studio 2005, en telkens als ik een SP wou downloaden en installeren (via windows update) voor dit programma viel de connectie weg na 5 min.
Ik zit al een tijdje op het netwerk bezig zonder problemen. Hopelijk blijft het zo.
Het kan misschien ook liggen ana het feit dat de laptop doorslaat bij het downloaden van grote bestanden (de service pack was 400mb groot)
Ik hou jullie op de hoogte. Oplossingen nog steeds welkom