In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Gewoon laten staan. Als het niet werkt (en dat doet het wel), dan kun je altijd nog Windows opnieuw installeren.
Verwijderd
Je kunt er vanuit gaan dat windows helemaal de mist in gaat omdat je nieuwe moederbord andere irqs, dma's etc etc heeft.
Nieuwe install vrijwel zeker nodig.
Dus wel even backupen enzo. Formatteren is niet nodig, deltree-en is genoeg.
Nieuwe install vrijwel zeker nodig.
Dus wel even backupen enzo. Formatteren is niet nodig, deltree-en is genoeg.
het werkt wel maar windows wordt er zwaar brak van. ik heb het ook gedaan van een cheapo mobo met onboard sound en video naar een be6-2, het werkte maar vraag niet hoe. na een reinstall waren de meeste problemen opgelost.
Verwijderd
ik heb nu ook een tijdje een nieuw moederbord erin, en ik heb toen tijdens die switch gewoon windows98 laten zitten, en die deed het erna nog gewoon, en ik had geen problemen. en ik heb hem een tijdje geleden overnieuw win98 erop gezet om alles wat soepeler te laten lopen, maar ook toen deed hij het niet opeens beter, uiteraard wel klein beetje schoner en ietsje beter, maar ik denk dat dat komt door clean up. laten zitten dus, en backupje kan altijd.
Thanx voor de info...het ziet er naar uit dat het beide kanten op kan gaan. Ik denk dat ik even de belangrijkste data backup en vervolgens gewoon kijk of het zonder reinstall werkt. Als dit niet werkt, format ik 'm wel
Toch nog een vraagje: ik heb momneteel twee harde schijven en 8 patitities - hoe groot is de kans dat ik mijn partities of master boot record onbruikbaar worden nadat ik mijn mobo verwisseld heb?
die kans is: 0 
Je kan er van uit gaan dat je hd (als je er niet mee smijt) geen beschadigingen krijgt als je er niks mee doet. Als het niet werkt kan je de hd evt nog in een andere pc stoppen waar al windows goed op staat en dan kan je toch nog bij je data
Je kan er van uit gaan dat je hd (als je er niet mee smijt) geen beschadigingen krijgt als je er niks mee doet. Als het niet werkt kan je de hd evt nog in een andere pc stoppen waar al windows goed op staat en dan kan je toch nog bij je data
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Pagina: 1