Ik heb al drie jaar de ipod classic 60 gb photo. Maar hij word nu niet meer herkend in itunes en in software modus zetten gaat ook niet. Weet iemand of ze je helpen bij de apple store met een 3 jaar oude ipod en hoeveel geld dat zou moeten kosten als ze je helpen?
Dat kun je ook even zelf opzoeken op de Apple site: KlikVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:00:
Ik heb al drie jaar de ipod classic 60 gb photo. Maar hij word nu niet meer herkend in itunes en in software modus zetten gaat ook niet. Weet iemand of ze je helpen bij de apple store met een 3 jaar oude ipod en hoeveel geld dat zou moeten kosten als ze je helpen?
Oftewel, je kunt beter een nieuwe kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 25-09-2007 22:02 ]
Ja inderdaad. Maar bij dat support stuk op de apple site staat dat je hem naar de winkel moet brengen als je de ipod niet meer in software modus krijgt. Maar ik zat te hopen dat ze hem alsnog op een andere manier aan de praat krijgen.RoD schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:02:
[...]
Dat kun je ook even zelf opzoeken op de Apple site: Klik
Oftewel, je kunt beter een nieuwe kopen.
Want ik had hem eergisteren na 30 keer resetten weer aan gekregen maar toen ik em wou formatteren in itunes liep itunes vast en daarna heb ik de ipod nog 40 keer gereset en in software modus proberen te zetten maar wou niet meer.
Dan is het een kwestie van even naar de Apple store gaan en informeren, lijkt me
Ik heb de posts maar afgesplitst van [iPod Classic] Discussies en ervaringen, aangezien het me sterk lijkt dat je al drie jaar een iPod classic hebt. Daarnaast horen troubleshooting posts in een nieuw topic en niet in een discussie en ervaringen topic. Zie ook Policy Apple Talk (update 10 juni 2007)
Als je alle stappen hebt gevolgd in Problemen met iPod? Vijf nuttige stappen, dan is er waarschijnlijk weinig meer aan te doen. Het lijkt erop dat de harde schijf aan het overlijden is. Apple vraagt hier, zoals RoD al aangaf, €260,90 voor. Als je zeker weet dat de harde schijf kapot is, zou je nog kunnen proberen om het zelf te vervangen. Harde schijven voor dit type iPod zijn meestal rond de €150,-.
Als je alle stappen hebt gevolgd in Problemen met iPod? Vijf nuttige stappen, dan is er waarschijnlijk weinig meer aan te doen. Het lijkt erop dat de harde schijf aan het overlijden is. Apple vraagt hier, zoals RoD al aangaf, €260,90 voor. Als je zeker weet dat de harde schijf kapot is, zou je nog kunnen proberen om het zelf te vervangen. Harde schijven voor dit type iPod zijn meestal rond de €150,-.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Heb je al geprobeerd je ipod in disk mode te zetten? Over het algemeen wordt de ipod dan herkent als ipod die beschadigt is, dan kun je met de software herstel je ipod herstellen in itunes.
Als dat niet lukt.probeer je ipod open te maken de eerst zichtbare connector moet je even losmaken en opnieuw vast zetten. Ik heb al vaak meegemaakt dat je ipod dan gewoon weer zonder problemen werkt. (volgens mij is het de usb of harddisk kabel / connector).
Als je dat niet aandurft, ga langs een reseller bij jou in de buurt of het algemeen kunnen ze er altijd wel naar kijken en probleem proberen te verhelpen.
Als dat niet lukt.probeer je ipod open te maken de eerst zichtbare connector moet je even losmaken en opnieuw vast zetten. Ik heb al vaak meegemaakt dat je ipod dan gewoon weer zonder problemen werkt. (volgens mij is het de usb of harddisk kabel / connector).
Als je dat niet aandurft, ga langs een reseller bij jou in de buurt of het algemeen kunnen ze er altijd wel naar kijken en probleem proberen te verhelpen.
Is dat niet schijfmodus? zo ja dat heb ik gedaan. En ik durf hem ook niet zelf te openen dus ik ga vandaag even bij een apple store hier langs.M2XzeeD schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:06:
Heb je al geprobeerd je ipod in disk mode te zetten? Over het algemeen wordt de ipod dan herkent als ipod die beschadigt is, dan kun je met de software herstel je ipod herstellen in itunes.
Pagina: 1