Kan iedereen dit zo zien?
Dit is mijn case op dit moment, er moet nog een raampje in met neon en nog wat blowholes dus ik ben nog niet klaar maar ik ben al een end!>:)

Audi A8 W12 6.0
Audi A8 W12 6.0
Ja, en uit test kunnen modemmers halen, dat er megagrote platen in staan. Het is niet de bedoeling dat anderen slachtoffer worden van jouw luiheid.Op zondag 11 februari 2001 21:33 schreef Silber het volgende:
[..]
Ja maar zo heb ik ze ook op mijn site staan en anders moet ik veel lopen klooien en daar heb ik geen zit in[daarom staat er ook TEST]
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
LOL, een uitgekinpt coolermaster plaatjeOp zondag 11 februari 2001 21:38 schreef razor-x het volgende:
en wat is dat ding onder aan je drivebay
Audi A8 W12 6.0
Nou eerlijk gezegt heeft het me nu al een hoop geld gekost en ik zit nog niet op het maximale niveau.Op zondag 11 februari 2001 21:45 schreef razor-x het volgende:
wat heb je allemaal gebruikt voor die waterkoeling? en wat heeft het je gekost ?
ik wil het namelijk ook doen
[ Mag wel met een Cyrix, ik ben bang dat mijn kast smelt ]
ik denk dat hij de hdd koeler bedoeltOp zondag 11 februari 2001 21:41 schreef Silber het volgende:
[..]
LOL, een uitgekinpt coolermaster plaatje
Maar er komen nog meer casebadges bij zoals Therminaltake en maxtor
Dan is een investering in tyrips geen overbodige luxeOp zondag 11 februari 2001 22:01 schreef Silber het volgende:
Als je geld genoeg heb dan moet je het doen!
-
hehe gewoon een gat gezaagd, maar ik wacht op een andere backplate van addtronics, daar kunnen gewoon twee in.Op zondag 11 februari 2001 23:10 schreef Bulldog het volgende:
Zou je mischien een foto'tje willen plaatsen van de achterkant van je pc. Ben benieuwd hoe je de 2de voeding hebt gemonteerd.
Heb zelf dezelfde kast al een tijdje en wil er ook al lang 2 voedingen in hebben. Maar vind het nu zonde om er een gat in te zagen... heb wel andere backplate's gevonden maar daar kunnen alleen redunant voedingen in en dat is niet de bedoeling. Heb de oc-shop ook al eens gemaild of zo aan een nieuwe backplate kunnen komen maar nog geen reactie.....Op zondag 11 februari 2001 23:15 schreef Silber het volgende:
[..]
hehe gewoon een gat gezaagd, maar ik wacht op een andere backplate van addtronics, daar kunnen gewoon twee in.
Heb hem ook maar besteld, wel aan de prijzige kant maar dan is het wel mooit weggewerkt. Onder kit verstaan ze dat er ook schroefjes bij zitten ensow...:)Op maandag 12 februari 2001 14:26 schreef Silber het volgende:
mmm 15 dollar? beetje duur voor z'n plate
vraag me af wat ze onder kit verstaan
www.oc-shop.nlOp maandag 12 februari 2001 17:55 schreef Silber het volgende:
waar heb je hem besteld