Ik ben bezig met een servlet die vanuit een bepaalde directory plaatjes laat zien. Deze plaatjes kan ik via een form uploaden en verwijderen. Het uploaden en verwijderen gaat goed. Als ik een plaatje opvraag wordt deze goed afgebeeld. het probleem begint wanneer ik een plaatje verwijder met bijvoorbeeld de naam "plaatje_1". Als ik dan weer een nieuw plaatje met de naam "plaatje_1" upload en deze dan opvraag krijg ik weer de oude te zien.
Wat heb ik allemaal gecontroleerd.
Als ik een plaatje verwijder dan is deze ook echt weg.
Als ik een nieuw plaatje upload dan staat ook echt het nieuwe plaatje op de juiste plaats met de juiste naam.
Ik stuur met de plaatjes headers mee zodat de servlet niet gecached wordt maar ik denk dat dit alleen geldt voor proxies enzo.
Als ik Tomcat opnieuw opstart dan wordt ineens wel het nieuwe plaatje geladen.
Het is wel mogelijk om "plaatje_1" en "plaatje_2" te laten zien maar zodra het dezelfde naam heeft gaat het mis.
De software die ik gebruik is, Java 1.5 met Tomcat 5.5 en heb het getest op Windows Vista en XP.
Het lijkt erop dat Tomcat de servlets cached maar ik kan er niet achter komen hoe ik dit tegen ga.
Kent iemand dit probleem of weet iemand misschien hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Wat heb ik allemaal gecontroleerd.
Als ik een plaatje verwijder dan is deze ook echt weg.
Als ik een nieuw plaatje upload dan staat ook echt het nieuwe plaatje op de juiste plaats met de juiste naam.
Ik stuur met de plaatjes headers mee zodat de servlet niet gecached wordt maar ik denk dat dit alleen geldt voor proxies enzo.
Als ik Tomcat opnieuw opstart dan wordt ineens wel het nieuwe plaatje geladen.
Het is wel mogelijk om "plaatje_1" en "plaatje_2" te laten zien maar zodra het dezelfde naam heeft gaat het mis.
De software die ik gebruik is, Java 1.5 met Tomcat 5.5 en heb het getest op Windows Vista en XP.
Het lijkt erop dat Tomcat de servlets cached maar ik kan er niet achter komen hoe ik dit tegen ga.
Kent iemand dit probleem of weet iemand misschien hoe ik dit zou kunnen oplossen?