There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
En anders een string erin stoppen, waarbij iedere value gescheiden is door een komma (of een ander karakter) en hier split() (geloof ik) op los laten? Je krijgt dan een array waar je gewoon doorheen kunt loopen en de lengte terug kunt krijgen.icemancool schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:24:
Je zou eens kunnen kijken of je met loadVars ook een array kunt ontvangen.
Verwijderd
UiteraardVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 06:51:
ook in AS is eval vies
Is er geen getElementByBlah in AS ofzo?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
1
2
3
4
5
6
| var i:Number = 0;
var images:Array = new Array();
while(["img" + i] != undefined) {
images.push(["img" + i]);
i++;
} |
Nu heb je een array met alle images waar je vervolgens overheen kan loopen.
Raar... Is zo gek nog niet
hoe zou ik dat probleem kunnen omzeilen, ik vind het erg lastig omdat ik zelf ook geen idee heb waar ik op moet zoeken...
je hebt dus wel een array, maar alleen met de naam van de 'fieldnames', daar heb ik in principe weinig aan als flash die niet ziet als een fieldname...
[ Voor 20% gewijzigd door Tjeemp op 26-09-2007 14:13 ]
var i:Number = 0;
var images:Array = new Array();
while(this["img" + i] != undefined) {
images.push(["img" + i]);
i++;
}
Je zou echter ook zoals hierboven al eens voorgesteld wordt een string kunnen doorgeven vanuit php die je in flash omzet naar een array door middel van delimiters.
Of je output met php xml ipv de methode die je nu hanteerd.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams