DeziWeb

Pagina: 1
Acties:
  • 817 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-12 20:05
Gotters,

Ik had weer is een vraagje, ik zag net de volgende reseller aanbieding van het bedrijf DeziWeb:
http://www.deziweb.com/?pg=ResellerAanbieding

Ik zit er zelf aan te denken om de Dezi2 aanteschaffen. Heeft iemand hier misschien ervaring met het bedrijf DeziWeb? Of is er iemand die printscreens van het facturatiesysteem zou kunnen posten?

Ik zag dat ze niet actief waren op www.webhosters.nl

Verwijderd

hier staat die wat betreft gemiddelde beoordeling bovenaan.

Zelf heb ik sinds een week Dezi1 in men bezit. Misschien te kort om nog een goed oordeel te geven. Maar ben tot nu toe nog niets tegengekomen wat me tegenzat. Verder is tot nu toe de service goed geweest. Dus altijd snel antwoord op men vraag via de mail.

• basprofessional
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:32:
hier staat die wat betreft gemiddelde beoordeling bovenaan.

Zelf heb ik sinds een week Dezi1 in men bezit. Misschien te kort om nog een goed oordeel te geven. Maar ben tot nu toe nog niets tegengekomen wat me tegenzat. Verder is tot nu toe de service goed geweest. Dus altijd snel antwoord op men vraag via de mail.
Bedankt voor de link :) Ik zie dat Deziweb zeer positief uit de beroordeling komt :)
Heb je misschien ook wat meer informatie over het facturatiesyteem dat ze erbij leveren? :9~

Verwijderd

Ik gebruik het facturatiesysteem zelf niet, maar hier drie screenshots die deziweb zelf gemaakt heeft:

1, 2, 3

edit:
Hier nog een quote van hun forum:

"Bij dit systeem zit ook een klanten registratie formulier waar uw klanten zich kunnen registreren en een product bij u bestellen. Ook kun je je eigen afbeelding [logo] op de factuur plaatsen, en werkt het systeem compleet met herinneringen mocht een klant bijvoorbeeld niet betalen,...of dit per ongeluk vergeten is."

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 20:47 ]

• basprofessional
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:45:
Ik gebruik het facturatiesysteem zelf niet, maar hier drie screenshots die deziweb zelf gemaakt heeft:

1, 2, 3

edit:
Hier nog een quote van hun forum:

"Bij dit systeem zit ook een klanten registratie formulier waar uw klanten zich kunnen registreren en een product bij u bestellen. Ook kun je je eigen afbeelding [logo] op de factuur plaatsen, en werkt het systeem compleet met herinneringen mocht een klant bijvoorbeeld niet betalen,...of dit per ongeluk vergeten is."
Bedankt :) Na het lezen van de reacties http://www.hostingvisie.nl/bedrijf.php?669
toch maar overstag gegaan voor Dezi 2. Komt mooi uit inclusief die Herfstaanbieding :)

Deziweb is iig weer een klant rijker ;) bedankt voor je hulp wjspoel :>

Verwijderd

Graag gedaan, inderdaad gelukkig de herfstaanbieding ... had ik net mis gelopen :|

Veel plezier ermee! :)
Pagina: 1