Autoradio met 3,5 mm line-in ?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:27

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Topicstarter
Zijn er autoradio's te koop in nederland die een 3,5 mm line-in aan de voorzijde van de radio hebben ?

Alvast bedankt.

Ik wil er nl. mijn Lenoxx MP3-speler op aansluiten :P

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
laat maar :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Aiwa, maar je kan toch ook een 3,5 mm mannetje naar tulp mannetjes naar de achterkant van een clarion doen ofzow ? Dan heb je echt topkwaliteit.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

vroeger had yoko zoiets (l.b. die wil je toch niet) verder eigenlijk nooit meer gezien..
Veel radio's heb een line in achterop in de vorm van 2 tulpjes.. Probleem is echter vaak dat je die niet zomaar kunt selecteren. Dat werkt alleen als je er een wisselaar op zet.

verder heb je nog altijd de shaby oplossing met en speciaal tapeje van conrad maarja dat werkt alleen op oudere radio;s, de nieuwe decks spugen hem direct uit..

IP Rocks

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:43
Wij hadden een oude gare philips waar zo'n ding inzat! type weet ik niet meer!

Verwijderd

Vroeger waren er Sony autoradio's met in de voorkant een discman aansluiting. Tegenwoordig kan je gebruik maken van de line-in bedoeld voor een wisselaar. Bij Sony zijn er ook weer verdeelkastjes om 2 of 3 wisselaars (en dus 3x line-in) aan te sturen.

Ik zelf heb een RF converter in de antennekabel zitten waardoor ik op 88.4 MHz het geluid van mijn extra linesignaal (TV) kan ontvangen :)
Pagina: 1