[V&A] Reacties filteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Momenteel heb ik de volgende advertentie lopen:

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/78798

Nu vraag ik me af of het niet mogelijk is posts van mensen met een Totale reactiescore van bijvoorbeeld -2 ook niet te tonen, zoals dit gebeurd bij nieuwsreacties.

Dan heb ik het mometeel vooral op de reactie van XlinKk.
Maar verder lijkt me dit in het algemeen wat makkelijker, maakt alles ook een stuk overzichter.

Als laatste vraag ik me af of modjes niet afentoe kunnen ingrijpen bij v&a reacties, zo staat mijn topic nu al met de helft vol of dat de prijs wel of niet goed is, en dit zie ik in bijna elke V&A weer terug keren.

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

Tja, dit is een beetje het nadeel van het afschaffen van moderaties voor V&A advertenties. Als er reacties zijn die écht niet door de beugel kunnen dan kan een FPA misschien ingrijpen, maar een reactie waarin staat dat je vraagprijs te hoog is lijkt me niet 'fout' genoeg daarvoor.

En laten we wel wezen, je vraagprijs ís ook vrij hoog.

Het systeem bij de artikelen werkt trouwens niet op de gemiddelde score van de gebruiker maar alleen op de score van de reactie zelf. Vroeger was het wel zo dat de reactie op een lager niveau kwam als de gebruiker een hele lage gemiddelde score had, tegenwoordig is dit niet meer het geval. Er ís strikt gesproken namelijk helemaal geen 'beginscore' meer, een reactie zonder moderaties krijgt alleen een forfetaire score van 0.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 19:12 ]

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Prijs moet inderdaad misschien iets lager, maar daar ging het mij niet echt om, het was meer een algemene opmerking en stoorde mij vooral aan de reacties omdat wanneer 1iemand dit 1x zegt het wel genoeg is... (verder vond ik de "hahahaha" fout overkomen maar dat kan aan mij liggen ;) )

Nu staan er een hoop posts ook met hetzelfde in :)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik zie geen reactie die het verwijderen -2 waard is.