Toon posts:

tele2 laptop aanbieding is de laptop wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.473 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik zie hier best veel berichten dat internet van tele2 niet zo best schijnt te zijn,maar ik heb me aangemeld voor die tele2 actie met laptop maar kan gelukkig nog terug.
maar ik heb nu ook al intenet van tele2 was eerst zonnet toen versatel en nu tele2 maar ik heb in 4 jaar nog geen seconde zonder internet gezeten,zodoende ga ik de gok maar nemen om over te stappen naar tele2compleet met bellen dus,maar dat doe ik dan alleen voor die laptop want een internet bellen abbo kan ergens anders al 15 euro goedkoper,
nou is mijn vraag kan iemand me zeggen of de onderstaande 3 modellen laptops wel iets voorstelt,ik heb internet al afgestruind en veel vergeleken maar ik heb helemaal geen verstand van pcs/laptops en de specificaties zeggen me al helemaal niks,ik zie heus wel dat de 1 ati x1100 radion heeft en de ander ati x 1300 radion, maar ik weet niet waar radion voor dient en wat ik eraan heb en dat is met de rest van de specificaties ook zo,ik wou bv zelf zelf gaan voor travelmate 7520(249euri) ivm het grotere scherm,maar daar zijn andere species weer minder van dan van de travelmate 5515wlmi(299euri) ,dus ik wil graag weten of iemand me kan zeggen welke van laptops de beste zou zijn. (de 1 is ook n turion en de ander n athlon wat is daar t verschil tussen)
dus wat zou ik er wel en wat zou ik er vooral niet op kunnen doen?
ik doe geen echt hoogwaardige dingen op me pc ik speel bv veel online poker en me kinderen zitten op runescape, habbo dat soort spellen,verder lees ik krant en download wel s wat muziek zijn dat soort dingen met deze laptops probleemloos te doen of zeggen mensen hier nou laat dat abbo maar zitten want die laptops zijn waardeloos,
alleen dat ze van het merk acer zijn is zo te zien al niet zo best want ik lees eigenlijk alleen problemen op forums nu over acer zijn ze echt zo rot?
tis ff n heel verhaal maar ben al 3 dagen aan t zoeken naar antwoorden mischien op n forum als hier meer succes

travelmate 5515
€ 199,00
Legitieme Windows Vista® Home Premium
AMD Athlon™ 64 X2 TK53, Dual Core 1.7 GHz
2 GB, DDR2 667 MHz
120 GB, S-ATA 5400 rpm
DVD±ReWriter Dual Layer
15,4” breedbeeld TFT CrystalBrite
ATI X1100 Radeon Xpress 128 MB shared videomemory
3x USB 2.0 ports
1x VGA, 1x Modem, 1x LAN, 1x S/PDIF
1x microphone in
1x headphone out
56K, V.92 modem, 10/100 Mbps netwerk
Draadloos netwerk 54 Mbps (802.11 b/g)
ingebouwd
touchpad
nee
ja, 5 in 1
6 cell Li-Ion batterij
2,8 Kg

travelmate 7520
€ 249,00
AMD Athlon™ 64 X2 TK53, Dual Core 1.7 GHz
2 GB, DDR2 667 MHz
120 GB, S-ATA 5400 rpm
DVD±ReWriter Dual Layer
17” breedbeeld TFT CrystalBrite
ATI X1250 Radeon Xpress 128 MB tot 896 MB shared HyperMemory
4x USB 2.0 ports
1x microphone in
1x headphone out
1x 1394 FireWire
56K, V.92 modem, 10/100Mbps LAN
ingebouwd
touchpad
nee
ja, 5 in 1
6 cell Li-Ion batterij
3,7 Kg

travelmate 5515wlmi
€ 299,00
AMD Turion™ 64 X2 TL58, Dual Core 1.9 Ghz
2 GB, DDR2 667 MHz
160 GB, S-ATA 5400 rpm
DVD±ReWriter Dual Layer
15,4” breedbeeld TFT CrystalBrite
ATI X1300 Radeon 128 MB tot 896 MB HyperMemory
3x USB 2.0 ports
1x microphone in
1x headphone out
56K, V.92 modem, 10/100 Mbps netwerk
ingebouwd
touchpad
0,3 Megapixel
ja, 5 in 1
6 cell Li-Ion batterij
2,8 Kg

Verwijderd

Hoe kom je aan die prijzen? Tele2 adverteert toch met GRATIS laptops?
Afbeeldingslocatie: http://www.tele2.nl/shop/i/block_compleet-new.gif

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:15

lasharor

7 december 2004

Ik zou het gewoon weg niet doen, spaar die 15 euro per maand uit, leg bij het totaal bedrag 300 euro en koop een betere laptop :|

@Bootstrap: Dat zijn betere laptops, die kun je bij bijbetaling kopen 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door lasharor op 25-09-2007 19:26 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zal wel om een contract van 2 jaar gaan, en je zegt elders 15 euro goedkoper uit te zijn.. En dan denk ik per maand...
48 x 15 = 720
goedkoopste laptop : 199
Totaal: 919 euro voor de Laptop...

Als je het dan voor de laptop doet, zou ik gewoon een laptop in een winkel/webshop halen. Denk dat je hier door die actie zelfs Carry-In garantie hebt.. Verders ben ik niet op de hoogte van wat voor eisen die games nodig hebben..

Ey!! Macarena \o/

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-01 16:33
- De onderste is een mobile processor merk je duidelijk in verbruik op de batterij.
- De onderste 2 hebben de meest krachtige videokaart (al is dit niet echt krachtig zeker niet met Vista (geen Aero enzo).
- Ik weet niet hoeveel USB apparatuur je erop wilt gaan hangen maar de een heeft "maar" 3 USB poorten en de ander 4. Maar de ander heeft wel weer firewire. Dus als je een digitale videocamera hebt op firewire is dat een pluspunt.
- Ik weet niet of je hem draagbaar wilt hebben dus veel meenemen of juist niet maar bij veel meenemen zou ik de 15,4 inch nemen. Deze zijn wat handzamer.
- Naja voor de opslag de onderste heeft de meeste ruimte maar vermoed dat je dar niet naar hoeft te kijken.

(btw Hypermemory is dat de videokaart geheugen van je werkgeheugen af gaat snoepen als hij dit nodig heeft).

En ja er zijn veel klachten over Acer maar mijn ervaring is dat het best goed kan werken. Het zijn niet de sterkste laptops maar ze zijn zeker niet slap. Gewoon netjes mee omgaan.

Verwijderd

Topicstarter
die gratis laptop stel helemaal niks voor dat zien n leek als ik ook maar die andere leken mij beter maarja ik heb r dus geen verstand van, had al uitgerekend dat ik 180 tot 200 kan besparen op het abbo ja maar als ik daar 300 bij leg wat jij zeg dan koop je voor 500 toch nog geen betere als bv die travelmate 5515wlmi?en zo ja wat zou dan n betere zijn?

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar in 2 jaar zitten maar 24 maanden dus ik kan zo,n 250 besparen ,bij andere aanbieder kost het 29,95 en 1e half jaar 25 euri
RaZ schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:30:
Zal wel om een contract van 2 jaar gaan, en je zegt elders 15 euro goedkoper uit te zijn.. En dan denk ik per maand...
48 x 15 = 720

Als je het dan voor de laptop doet, zou ik gewoon een laptop in een winkel/webshop halen. Denk dat je hier door die actie zelfs Carry-In garantie hebt.. Verders ben ik niet op de hoogte van wat voor eisen die games nodig hebben..

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

offtopic:
8)7 big oops |:(

Ey!! Macarena \o/

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-01 10:17

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Cave_Boy schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:31:
- De onderste 2 hebben de meest krachtige videokaart (al is dit niet echt krachtig zeker niet met Vista (geen Aero enzo).
Alle 3 die laptops kunnen Aero meer dan perfect draaien. De x1050 (wat dus een nog lager model is dan de kaarten die in die laptops zitten) wordt zelfs geadverteerd als de videokaart om Aero te draaien voor als je niet gamed.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-01 22:59
1e gaan! Meeste bang/bucks. De rest beidt volgens mij weinig tot geen meerwaarde maar izjn wel duurder.... Videokaart heb jij niet nodig zo te lezen en ik zou je geen 17"aanraden, dat noem eigenlijk geen laptop meer (daar mijn 15.4" precies in mn rugzak past en dus wel makkelijk mee te nemen is ;) ). Cave Boy zn uitspraken zijn ook waardeloos naar mijn mening:
- De onderste is een mobile processor merk je duidelijk in verbruik op de batterij.
- Ik weet niet hoeveel USB apparatuur je erop wilt gaan hangen maar de een heeft "maar" 3 USB poorten en de ander 4. Maar de ander heeft wel weer firewire. Dus als je een digitale videocamera hebt op firewire is dat een pluspunt.
- Ik weet niet of je hem draagbaar wilt hebben dus veel meenemen of juist niet maar bij veel meenemen zou ik de 15,4 inch nemen. Deze zijn wat handzamer.
- Naja voor de opslag de onderste heeft de meeste ruimte maar vermoed dat je dar niet naar hoeft te kijken.

(btw Hypermemory is dat de videokaart geheugen van je werkgeheugen af gaat snoepen als hij dit nodig heeft).

En ja er zijn veel klachten over Acer maar mijn ervaring is dat het best goed kan werken. Het zijn niet de sterkste laptops maar ze zijn zeker niet slap. Gewoon netjes mee omgaan.
1. Ook de Athlon X2 TK-53 is een mobile CPU. Snap niet waarom AMD de Turion naam laat vallen... Volgens mij is het dezelfde CPu met een andere naam, alleen al het socket en he tmodelnummer laten dat vermoeden
2. Aero is NIET zwaar... Het heeft alleen de DX9 shaders nodig. Al deze laptopjes draaien Aero dan ook prima. Wanneer leren de meesten hier dat nou eens....
3. SB heb je toch te weinig op een laptop en als je hem toch gata "Docken" dan is een hubje toch verreweg het makkelijkst, lijkt me niet dat je iedere keer je scanner, printer, muis, externe webcam, MP-3 speler, USB stick etc etc aansluit als je ff aan de achtertafel zit
4. Ben ik het dus wel eme eensch :)
5. Ook eensch, een laptop schijf is altijd te klein wil je echt gaan downloaden en veel bewaren.

Verder moet ik ook zeggen dat Acer bagger is, maar voor die 250+200= 450 euro kan je het wel riskeren. Verder schijnen travelmate modellen wel wat steviger gebouwd te zijn, aldus Acer zelf... Iig is de benaming er wel naar, de Travelmate is wel geschikt om mee te nemen itt de Aspire serie...

Optie 1 dus van 200 euro, 2-3x zo veel laptop voor een beetje extra. Kun je niet alleen langer plecier mee hebben, maar het scheelt je ook een hoop gevloek en vliegende laptops thuis vanwege die Celeron-M met 512MB en Vista.....

Verwijderd

Topicstarter
@cave boy
ik heb gewoon n pc thuis staan waar verder alles op aangesloten staat t is meer een 2e dingetje, dat als n ander op pc zit ik op de bank ken gaan zitten pokeren of wat opzoeken enzo zal er wel s n foto op zetten en wat muziek zoeken ofzo,tis meer dat zo,n ding niet bij alles vast loopt enzo,maar wat zou je bv niet op deze onderste 2 kunnen doen want wat ik er in de toekomst op ga doen ja dat weet nog niemand maar zijn r dingen waar je van zeg ik weet nu al dat bepaalde dingen daar niet op gaan lukken.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-01 15:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik zou je graag willen adviseren, maar word scheel van je tekst. Zou je eens kunnen letten op het gebruik van hoofdletters, spaties en punten? Het is nu een onleesbare brei.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

[Ervaringen] Tele2 Acer laptop

Dit topic had je met de search kunnen vinden, staat alle info in die je nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
dat had ik al gevonden maar dat was al gesloten en werd ik ook niet veel wijzer van
Pizzaman schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:10:
[Ervaringen] Tele2 Acer laptop

Dit topic had je met de search kunnen vinden, staat alle info in die je nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
@genetx
dus jij zeg r zit zo weinig verschil tussen die 3 dat je net zo goed de goedkoopste ken nemen.
GENETX schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:57:
1e gaan! Meeste bang/bucks. De rest beidt volgens mij weinig tot geen meerwaarde maar izjn wel duurder.... Videokaart heb jij niet nodig zo te lezen en ik zou je geen 17"aanraden, dat noem eigenlijk geen laptop meer (daar mijn 15.4" precies in mn rugzak past en dus wel makkelijk mee te nemen is ;) ). Cave Boy zn uitspraken zijn ook waardeloos naar mijn mening:

[...]

1. Ook de Athlon X2 TK-53 is een mobile CPU. Snap niet waarom AMD de Turion naam laat vallen... Volgens mij is het dezelfde CPu met een andere naam, alleen al het socket en he tmodelnummer laten dat vermoeden
2. Aero is NIET zwaar... Het heeft alleen de DX9 shaders nodig. Al deze laptopjes draaien Aero dan ook prima. Wanneer leren de meesten hier dat nou eens....
3. SB heb je toch te weinig op een laptop en als je hem toch gata "Docken" dan is een hubje toch verreweg het makkelijkst, lijkt me niet dat je iedere keer je scanner, printer, muis, externe webcam, MP-3 speler, USB stick etc etc aansluit als je ff aan de achtertafel zit
4. Ben ik het dus wel eme eensch :)
5. Ook eensch, een laptop schijf is altijd te klein wil je echt gaan downloaden en veel bewaren.

Verder moet ik ook zeggen dat Acer bagger is, maar voor die 250+200= 450 euro kan je het wel riskeren. Verder schijnen travelmate modellen wel wat steviger gebouwd te zijn, aldus Acer zelf... Iig is de benaming er wel naar, de Travelmate is wel geschikt om mee te nemen itt de Aspire serie...

Optie 1 dus van 200 euro, 2-3x zo veel laptop voor een beetje extra. Kun je niet alleen langer plecier mee hebben, maar het scheelt je ook een hoop gevloek en vliegende laptops thuis vanwege die Celeron-M met 512MB en Vista.....

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:45
Alledrie de laptops zijn ruim voldoende voor de doeleinden die jij in zicht hebt. Je kunt er meer dan prima muziek op downloaden en afspelen, prima online op pokeren, films op afspelen, en de spelletjes van je kinderen zijn ook helemaal niet veeleisend. Zal allemaal vloeiend gaan.

Het zijn en blijven laptops, dus de wat nieuwere 3d spellen (niet habbohotel, runescape, etc.) gaan hier gewoon niet lekker op draaien. Zwaardere programma's als Photoshop enzo zullen nog best redelijk draaien, aangezien er 2GB werkgeheugen in zit.

Kort gezegd zul je alles prima kunnen doen, maar je wordt enkel wat tegengehouden qua grafische prestaties.

EDIT: Heb ze nu allemaal nog wat beter bekeken. Als je de eerste met de tweede vergelijkt heb je voor 50 euro meer wel: een groter scherm, een iets betere videokaart, en een usb-poort meer. Als je hem nooit hoeft mee te zeulen is dat grotere scherm dus alleen maar een grote plus. Meenemen op vakantie kan natuurlijk altijd, dan zit 'ie niet in een krappe rugtas o.i.d.

'T zal echt niet zomaar kapot gaan, Acer is een prima merk. Zoals geldt met alle dingen, wees er voorzichtig mee :)

[ Voor 27% gewijzigd door FreddyFish op 25-09-2007 20:49 ]

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik zou voor de grotere scherm gaan, je toch toch niet ermee sjouwen.

En dat het laptops zijn, zullen 3D spellen niet goed op draaien? Beetje gare uitspraak maargoed.

Verwijderd

Topicstarter
@freddy
ty dat is teminste een redelijk duidelijk antw ik was zelf ook al tot conclusie gekomen dat die 2e van 249 mischien wel de beste koop zou zijn .
FreddyFish schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:43:
Alledrie de laptops zijn ruim voldoende voor de doeleinden die jij in zicht hebt. Je kunt er meer dan prima muziek op downloaden en afspelen, prima online op pokeren, films op afspelen, en de spelletjes van je kinderen zijn ook helemaal niet veeleisend. Zal allemaal vloeiend gaan.

Het zijn en blijven laptops, dus de wat nieuwere 3d spellen (niet habbohotel, runescape, etc.) gaan hier gewoon niet lekker op draaien. Zwaardere programma's als Photoshop enzo zullen nog best redelijk draaien, aangezien er 2GB werkgeheugen in zit.

Kort gezegd zul je alles prima kunnen doen, maar je wordt enkel wat tegengehouden qua grafische prestaties.

EDIT: Heb ze nu allemaal nog wat beter bekeken. Als je de eerste met de tweede vergelijkt heb je voor 50 euro meer wel: een groter scherm, een iets betere videokaart, en een usb-poort meer. Als je hem nooit hoeft mee te zeulen is dat grotere scherm dus alleen maar een grote plus. Meenemen op vakantie kan natuurlijk altijd, dan zit 'ie niet in een krappe rugtas o.i.d.

'T zal echt niet zomaar kapot gaan, Acer is een prima merk. Zoals geldt met alle dingen, wees er voorzichtig mee :)

• krn176
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:14
RaZ schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:30:
48 x 15 = 720
48x 15? Ik weet niet waar je 48 vandaan haalt!

48 maanden = 4 jaar
2 jaar = 24 maanden

24 * 15 = 360
goedkoopste laptop met 2 GB werkgeheugen: 199
Totaal: 559 voor de laptop.

• anakin24
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10-2025
Ik heb zelf nu een paar weken de "gratis" laptop van Tele2 (Extensa 5520).
Het valt me bijzonder mee qua specs en prestatie.

Ipv de Celeron 520 zit er een Celeron 530 in ( dus ipv 1.6 Ghz een 1.73 Ghz)
Ook de Grafische kaart is een stuk beter (de GMA965 ipv de GMA950)
Tevens zit er een cardreader en FiWi op en 4 usb poortjes.

Volgens de prestatie-index van Vista komt de laptop op een nette 3.1 uit.

Ook is de laptop met Vista Ultimate (geupgrade van de basic versie) en het Office 2007 pakketje zeer zeker snel zat voor de dagelijkse dingetjes.
Zelfs Lord of the Rings Battle for Middle Earth 2 is met redelijke grafische opties snel zat.

[ Voor 4% gewijzigd door anakin24 op 23-10-2007 11:23 ]

Verwijderd

Ze zijn er weer!

Enige gebruikservaringen?

Verwijderd

Travelmate TM5515 zit ik nog steets op te wachten
Ik heb mijn laptop bestelt voordat de nieuwe aanbieden zijn gekomen .
De reden dat ik mijn laptop nog niet heb is dat er problemen waren met mijn adsl verbinding.
Dus zolang ik nog verbinding was kreeg ik geen laptop .
Intussen word ik de 23ste aangesloten en krijg ik adsl van tele2
Ze moesten de lijn overnem van kpn voordat ze het aan mij kunnen leveren.
Pagina: 1