Ik heb zojuist een SATA schijf ingebouwd Seagate barracuda 500GB 7200 rpm SATA 16MB. In de bios wordt ie meteen herkend evenals in windows xp -> device manager -> disk drives. Maar bij My computer staat ie niet. Ik kan er dus niet op! In de bios staat ie ingesteld op non-raid, ik wil 'm ook non-raid gebruiken dus dat zou goed moeten zijn. Iemand suggesties?
misschien eerst formateren?
Windows Schijfbeheer (bereikbaar via het onderdeel Systeembeheer van het configuratiescherm, Computerbeheer, Schijfbeheer)
Als ie daar staat moet je formateren + de drive een naam geven (nieuwe partitie)
Windows Schijfbeheer (bereikbaar via het onderdeel Systeembeheer van het configuratiescherm, Computerbeheer, Schijfbeheer)
Als ie daar staat moet je formateren + de drive een naam geven (nieuwe partitie)
[ Voor 91% gewijzigd door underworld202 op 25-09-2007 19:11 ]
Lijkt mij met een nieuwe schijf ook geen slecht idee idd. NOFI hoor maar dit is te basic voor tweakers.underworld202 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:08:
misschien eerst formateren?
Partitioneren gelijk stellen aan formatteren eigelijk ook wel, maargoed 
Maar idd, gewoon even in schijfbeheer/disk managment even partitioneren+formatteren
Maar idd, gewoon even in schijfbeheer/disk managment even partitioneren+formatteren
C:\>_
De wereld is niet zo Microsoft dat schijven tegenwoordig met NTFS geleverd worden
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ok thx, ik was van mening dat ie er voor het formatteren al bij zou staan, maar blijkbaar ben ik te basic voor tweakers
Haha, dus het is gelukt?Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:20:
Ok thx, ik was van mening dat ie er voor het formatteren al bij zou staan, maar blijkbaar ben ik te basic voor tweakers
Pagina: 1