Toon posts:

Warm Warmer Warmst.....

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Rarara stel, je heb een pc'tje met een AMD sepron 2800+ (1600Mhz), 3Gb DDR-II Ram, Nvidia geforce 6100... met een koeling die op 3130 toeren draait...

Hij blokeert constant en crasht om de 5 min. gemiddeld eerst dacht ik dat de fout in de HD (Maxtor) zit maarna 5 keer te herinstaleren blijft hij maar dezelfde probemen vertonen

De vraag is wat is de oorzaak?? :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef het antwoord overmorgen wel... 8)7 8)7

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-01 19:36
Memtest 86 uitvoeren ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:31

_Apache_

For life.

Dat de koeling snel draait wil nog niet zeggen dat het goed gekoeld word..

Wellicht zijn de koelribben 'verstoft'.
Is je airflow verrot..
etc.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:25:
Rarara stel, je heb een pc'tje met een AMD sepron 2800+ (1600Mhz), 3Gb DDR-II Ram, Nvidia geforce 6100... met een koeling die op 3130 toeren draait...

Hij blokeert constant en crasht om de 5 min. gemiddeld eerst dacht ik dat de fout in de HD (Maxtor) zit maarna 5 keer te herinstaleren blijft hij maar dezelfde probemen vertonen

De vraag is wat is de oorzaak?? :) :)
En jij denkt dat het herinstalleren van windows je hard-disk fixt als hij kapot aan het gaan is :?
Draai eens een programma zoals Memtest86 en Powermax, Deze kan je beide vinden via google en vervolgens op een cd branden waarvan je van opstart. (wel 2 aparte cd's) :)
Vervolgens weet je of je hard-disk of geheugen kapot is :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk ook eens in de BIOS naar de temperaturen en naar de lijnen van je voeding.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:01
Lijkt me niet zinvol om hier op in te gaan. Met die smilies en zn 2e post lijkt me dat hij al lang het antwoord heeft en mogen wij gaan kijken of we er achter kunnen komen.

* GENETX zet niks in, maar wed op een draaiende chipset fan maar een CPU fan die niiks doet oid :|.

[ Voor 11% gewijzigd door GENETX op 25-09-2007 18:56 ]

Verwijderd

Nou, stofzuigen in je pc, of compressor gebruiken. Iets met de koelpasta aan de hand?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

Je komt niet echt serieus over , HELBLAZER. Tevens horen probleemtopics eigenlijk niet in CSL thuis :o. CSL Beleid is daar vrij duidelijk in. Dit topic gaat dus op slot.

Mocht je daadwerkelijk met een probleem zitten: Met de search kun je hier vrij veel over vinden :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.