Toon posts:

HDTV kijken via welke provider?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort wil ik en plasma aanschaffen (tv :-p) Wat is de beste keus om hdtv zenders te ontvangen op een zo goedkoop mogelijke manier? Via de kabel? (zo ja welke provider) via sateliet? (nadeel zijn die grote satalietschotels in je tuin) andere opties?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Er zijn nog nauwelijks HD-zenders in Europa. Via kabel heb je NGC HD en Discovery HD, via de satelliet nog een paar (?) anderen.

Simpelste oplossing is gewoon om alles wat je in HD wil zien te downloaden. Vrijwel alle Amerikaanse series worden in HD uitgezonden en meteen door iemand op internet gegooid. Hetzelfde geldt voor films die in HD op de Amerikaanse televisie komen, of op blu-ray hd-dvd uitkomen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:49:
Binnenkort wil ik en plasma aanschaffen (tv :-p) Wat is de beste keus om hdtv zenders te ontvangen op een zo goedkoop mogelijke manier? Via de kabel? (zo ja welke provider) via sateliet? (nadeel zijn die grote satalietschotels in je tuin) andere opties?
plus met de kabel ben je meestal niet in staat om een provider te kiezen. Alleen UPC, Casema en Multikabel hebben tot nu toe HD uitzendingen. Binnenkort komt Canaal digitaal met een HD pakket op de markt (schotel). Misschien moet je daar even op wachten :)

Verwijderd

Topicstarter
wat is van die providers de goedkoopste optie voor hdt (ook al is het 1 zender) discoverie in hdtv lijkt me erg mooi. En los daarvan gezien: klopt het dan gewoon via de kabel kijken mooier is voor lcd/plasma tv`s dan dig tv van bijvoorbeeld kpn?

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:18:
wat is van die providers de goedkoopste optie voor hdt (ook al is het 1 zender) discoverie in hdtv lijkt me erg mooi.
Dat is het hele punt dus, je kunt niet kiezen welke kabelprovider je neemt. Behalve door te verhuizen naar het gebied van een andere aanbieder

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:18:
wat is van die providers de goedkoopste optie voor hdt (ook al is het 1 zender) discoverie in hdtv lijkt me erg mooi. En los daarvan gezien: klopt het dan gewoon via de kabel kijken mooier is voor lcd/plasma tv`s dan dig tv van bijvoorbeeld kpn?
Digitale TV van KPN (digitenne) is een bagger signaal vooral als je beeld groter dan 32" is. Ze hebben zowieso geen mogelijkheid tot het uitzenden van HD.

Verwijderd

Topicstarter
hmz canal digitaal is erg mooi kwa prijs en aanbieding maar dan zit je met zo`n grote lelijke schotel opgescheept.. of zijn er hier andere oplossingen voor

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-02 00:31
Welke regio woon je ? Welke kabel provider zit in je regio ? Home / Casema / Caiway / UPC / ?? Kijk op de website van je kabel provider en kijk wat er beschikbaar is. HD is HD dus of je nou bij home zit of Casema maakt geen zak uit.

Elke regio heeft andere provider dus je hebt geen lijst met providers om tussen uit te kiezen.

Doe eens een beetje zelf research voordat je hier een topic opent met wat is beter ? en wat moet ik doen ?

[ Voor 12% gewijzigd door Armo op 25-09-2007 21:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Armo als je even wat verder leest dan je neus lang is zie je dat ik ook andere vragen stel (woon in drenthe essent is hier de baas) en er zijn grote prijsverschillen/acties

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 19:33 ]

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:27:
Armo als je even wat verder leest dan je neus lang is zie je dat ik ook andere vragen stel (woon in drenthe essent is hier de baas)
Waarom vraag je dan naar andere kabelaars als je alleen Essent hebt?
en er zijn grote prijsverschillen/acties
Wat heb je zelf dan voor grote verschillen gevonden en waarom kun je daar geen keuze tussen maken? Je kunt alleen kiezen uit satelliet of je lokale kabelboer, simpel zat.

Verwijderd

Heb je zelf al gekeken bij je lokale kabelaar? Informatie gezocht over tv over de satelliet? Heb je uberhaupt al zelf wat uitgezocht?

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-02 00:31
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:27:
Armo als je even wat verder leest dan je neus lang is zie je dat ik ook andere vragen stel (woon in drenthe essent is hier de baas) en er zijn grote prijsverschillen/acties
Ik hoef maar 2 woorden in te typen in google dan kom ik hier uit. Hier staat alles wat je weten moet. Hier op GoT loopt een draadje over @home Digetaal. Wie moet nou verder kijken / zoeken dan zijn
neus lang is ?

Wees blij dat je topic nog open is...

Verwijderd

Topicstarter
lekker vriendelijk allemaal.. mod gooi dit topic maar dicht.. sry for asking ...

Verwijderd

Your wish is my command.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.