Ik hoop voor je dat zij daaraan meewerken

. Soms zijn ze heel aardig, andere keer zijn het echt honden. M'n broer klaagde een keer over een piep in zijn Latitude laptop, kreeg een andere, met ander paneltype, hij gezegd dat hij die niet mooi vond en dat er een PC-dummycard ontbrak, kreeg hij compleet nieuwe opgestuurd en de oude kwamen ze pas weken later weer ophalen na herhaaldelijk aandringen. Toch leuk

Ja, dat kan:
Turn off the monitor.
Hold down "menu" and the "+" while powering up the monitor.
When monitor is fully powered and the input graphic disappears: release "menu" and "+" then press the "-" button
It appears that not so many hoops are needed. The serial number reveals who manufactures your panel look at the last character it should be a letter:
"S" for Samsung (PVA in 2007 series).
"L" for LG (S-IPS in 2007 series).
Hij heeft ook gewoon een bedrijf, dus je doet gewoon zaken met een bedrijf
www.qsix.eu , op eBay adverteerd hij onder de naam Supradictus
En hij controleerd inderdaad van te voren en dan nog heb je een tijdje garantie.
zoomer schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:53:
Ook ik ben op zoek naar een goede 21" of 22" breedbeeld monitor voor voornamelijk fotobewerking.
Ik was geinteresseerd in de 215TW van Samsung en kwam tot dezelfde conclusies als hierboven.
Inderdaad ook van Samsung de melding gekregen dat er geen opvolger meer kwam.
Zo kom je al gauw uit bij een Eizo scherm. De 24" (o.a.) van Dell vind ik weer wat te groot.
Een 24" is maar een stukje breder dan een normale 4:3 20". Gewoon 320 pixels erbij in de breedte.
zoomer schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:53:
Gezien de eisen voor goede kleurweergave tbv fotobewerking, en de mogelijkheid er af en toe een game of film op te bekijken kom ik dan uit op 2 types:
de S2111W of de CE210W waarbij de S2111W toch weer minder geschikt blijkt te zijn vanwege mindere kleurenechtheid t.o.v. de andere. $$$
Tja, Eizo is dan wel heel mooi, maar ook erg duur.
Ja, ziet er leuk uit. Al zal het wel weer een inputlag exemplaar worden.

, meer pixels per vierkante meter

is natuurlijk leuk, wordt het eindelijk wat scherper.
Maar ik ben bang dat ook deze, net zoals alle Lenovo producten, weer overpriced wordt in alle landen behalve de USA.
LG-Philips heeft een 30" S-IPS panel aangekondigd met 102% NTSC kleurenweergave, LED verlichting dus. Typenummer LM300WQ5, ik ben benieuwd

Gewoon een 13 in een dozijn TN 20" wide scherm

, niks bijzonders aan, al heeft deze een webcam naar het schijnt. Lijkt me niet echt in de 215TW klasse passen...
Je zou zeggen dat het niet echt een opvolger is van de 2007WFP, want niet erg verstelbare voet, weinig inputs en totaal ander design. Maar de 2007WFP schijnt er wel uit te gaan. The race to the bottom; alles TN, euro's per inch is het enige dat telt, lijkt het
[
Voor 45% gewijzigd door
Anoniem: 120284 op 02-10-2007 01:08
]