Ik wil een nieuw scherm kopen. Scherm moet worden gebruikt als monitor voor de computer en tegelijkertijd ook als TV. Nu twijfel ik erg tussen een monitor van 24" of een LCD TV van 32". Ik weet dat dat moeilijk vergelijkbaar is (omdat er naast de verschil in maat een heel ander beeld komt van een LCD) maar ik weet dus niet hoe dat in de praktijk uit valt. Ik hoop dat er iemand is die dat wel weet.
Afstand tijdens TV kijken is ca. 4 meter.
Afstand van scherm tijdens computeren is maximaal 1 meter.
Ik zal ca. 25% TV kijken en 75% van de tijd met de computer werken.
Wat ik in gedachte had:
Samsung LE32S81B
Samsung 245B
De 245B
Ik heb het nodige zoekwerk gedaan naar de 245B. Dat hij een TN panel heeft vind ik opzich niet zo'n probleem omdat ik van plan ben het wel zo te maken dat je het scherm goed kan richten. Kwaliteit voor wat hij kost lijkt hij wel te bieden.
LE32S81B
Ik heb geen idee of ik echt 'nekpijn' ga krijgen van het werken achter een 32" TV wanneer ik tekstverwerk of internet.
Budget is zo'n 500 euro. Het gaat me om wat kwaliteit en wat praktisch is.
Heeft iemand een goed advies?
Thanks.
Afstand tijdens TV kijken is ca. 4 meter.
Afstand van scherm tijdens computeren is maximaal 1 meter.
Ik zal ca. 25% TV kijken en 75% van de tijd met de computer werken.
Wat ik in gedachte had:
Samsung LE32S81B
Samsung 245B
De 245B
Ik heb het nodige zoekwerk gedaan naar de 245B. Dat hij een TN panel heeft vind ik opzich niet zo'n probleem omdat ik van plan ben het wel zo te maken dat je het scherm goed kan richten. Kwaliteit voor wat hij kost lijkt hij wel te bieden.
LE32S81B
Ik heb geen idee of ik echt 'nekpijn' ga krijgen van het werken achter een 32" TV wanneer ik tekstverwerk of internet.
Budget is zo'n 500 euro. Het gaat me om wat kwaliteit en wat praktisch is.
Heeft iemand een goed advies?
Thanks.
[ Voor 20% gewijzigd door DukeNukem3D op 25-09-2007 16:20 ]
Prettige dag.