Toon posts:

Settings Veranderen in AtiTool??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ben net even leuk wezen overclocken en kreeg mijn XFX 8800GTS 320MB op 625 / 900.
Maar na al wat topics gelezen te hebben over het vastzetten ervan bij opstart...

haha geintje, het lukt niet.
Als ik atitool direct gebruik na het installeren No problemo, wil ik het starten NADAT ik een reboot van Windows heb gedaan, nou vergeet het maar.

Ook start die dus niet op met de nieuwe config. van mijn videokaart :S

mijn OS = Vista Ultimate 32bit

Verwijderd

Ik had hetzelfde in XP x64, heb het gedaan met rivatuner en dan de optie aangevinkt dat ie met die instellingen op moet starten, werkt perfect!

Verwijderd

Topicstarter
dat werkt dus helaas ook niet :S
ook met rivatuner heb ik hetzelfde probleem :S

Verwijderd

Hmm, bij mij werkte het met Rivatuner wel, mits ik de instelling eerst testte, opsloeg onder een naam (bijv 675/1100 in mijn geval), vinkje van opstarten uitzette en daarna weer aanklikte (beetje wazig uitgelegd, sorry).

Succes iig

Verwijderd

Anders ff de beta proberen. Die heeft extra vista ondersteuning:
meuktracker: ATiTool 0.27 beta 2

Hij laat ook niet jouw specs die je opslaat maar de default. Onder settings en dan startup kan je je profiel zetten.

• yni
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09-2025

yni

als je ook voltages hebt aangepast, heb je dit probleem omdat atitool dan de voltages niet opslaat in het profiel en deze dus de volgende keer niet laad, waardoor de oc waardes wel geladen worden maar de voltages niet... dit had ik iig met mijn x1900xt, heel irritant... dus dat was telkens handmatig de voltages verhogen en dan pas océn

Verwijderd

Waar kan je je voltages verhogen dan? Ik zie alleen mijn 3x2 schuif balkjes en wat knopjes....

(Gelovensmij geld dit allen voor X1K serie en niet voor GF8 Serie...)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 18:05 ]

Pagina: 1