Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• f1regiver
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 22:32
Iemand ervaring met Onebridge als Mobile Groupware systeem? Wij gebruiken hier sinds een jaartje Onebridge als oplossing om te synchroniseren tussen ons 'PDA-park' en Lotus Notes en mijn ervaringen ermee zijn gemengd. In het begin hadden we veel problemen, maar sinds versie 5.5 loopt alles iets vlotter. We hebben echter compatibiliteitsproblemen met onze Bluecoat server, waardoor we nu via een workaround moeten 'syncen', die echter niet zo secuur is.
Waar ik bijvoorbeeld echt op zoek naar ben, is wanneer Extended Systems of iAnywhere modellen als de TyTn II zal ondersteunen en of de TyTn nog compatibel is nadat hij een upgrade naar Windows Mobile 6 heeft gehad?

[ Voor 25% gewijzigd door f1regiver op 25-09-2007 14:37 ]

Verwijderd

@f1regiver
Hoi wij werken binnen Achmea ook met extended system (onebridge) in een Notes 7 omgeving
en we leveren htc 's met wm6 uit , dit werkt goed , er blijven wel wat bugs bestaan, hierbij denkende aan geaccepteerde afspraken en vervolgens een wijziging op een geaccepteerde afspraak.
of bijvoorbeeld het bottlenek principe, 1 mailtje corrupt dan wordt de gehele inbak niet meer gesynct

over 2 maanden gaan wij over naar exchange2003 , wat betreft de synchronisatie dienst is dit een verademing. Ik heb nooit begrepen waarom ons bedrijf voor (extended systems) heeft gekozen.
Ik heb ooit eens uitgebreid getest met Mnotes en dit was een betrouwbaarder systeem dan de Onebridge.

Kortom: 1bridge werkt ok op wm6
Groeten
Wim

kijk ook eens op deze forum http://mobile-mail-forum.com/index.php/board,14.0.html

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 14:51 ]