Verwijderd
grapjas, tis een algemen foutmelding. vergeet nou maar lekker dat het tijdelijk is

aka Kaj.DJhairbear (ICQ#19832884) Wrote:
yep, het is nu definitief over
Verwijderd
hij staat toch tussen haakjes??
er staat ook reageren en starten is niet mogelijk, maar viewen momenteel ook niet
denk dat adjes momenteel ff bezig zijn met uitkijken voor losgeslagen kroeggangers en derhalve snel commentaar ff zal uitblijven
er staat ook reageren en starten is niet mogelijk, maar viewen momenteel ook niet
denk dat adjes momenteel ff bezig zijn met uitkijken voor losgeslagen kroeggangers en derhalve snel commentaar ff zal uitblijven
Onzin is al getrashed, OFT/GK zal niet lang op zich laten wachten.
Dan houd ik helemaal geen posts meer over hooguit een stuk of 750 waarvan nog 300 in SG en 200 in TV 50 in LA en de rest in tech forumsOp zondag 11 februari 2001 21:12 schreef PieterJ het volgende:
Onzin is al getrashed, OFT/GK zal niet lang op zich laten wachten.
Advanced sheep-counting strategies
Maar jij heet nog steeds Glazenhaler...:) ik hoop dat dat zo blijft...nostalgieOp zondag 11 februari 2001 21:08 schreef klmurphy het volgende:
Gossie... ging het eindelijk over computersOp zondag 11 februari 2001 21:21 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Mis die fokking kroeg nu al...Met mijn commodore topic...
(niet cynisch bedoeld hoor SP).
Maareh, yep, het is nou afgelopen. Alle posts gaan er ook nog uit, van het onzinforum zijn ze al verwijderd. (van de server, niet getrashed).
Mooi toch?Op zondag 11 februari 2001 21:16 schreef BrammeS het volgende:
[..]
Dan houd ik helemaal geen posts meer over hooguit een stuk of 750 waarvan nog 300 in SG en 200 in TV 50 in LA en de rest in tech forums
Serieusheid zal overwinnen!
"I sit in my room and imagine the future."
Wahahahahah ik heb in plaats van ruim 5000 posts nu nog maar meer dan 1500 over :P:P
* Murphy is er maar 400 kwijt of zo
Verwijderd
ja das bij mij dus ook het geval, was eerder ook al toen met OF :(:(Op zondag 11 februari 2001 21:16 schreef BrammeS het volgende:
[..]
Dan houd ik helemaal geen posts meer over hooguit een stuk of 750 waarvan nog 300 in SG en 200 in TV 50 in LA en de rest in tech forums
Verwijderd
Op zondag 11 februari 2001 21:25 schreef Obi het volgende:
[..]
Gossie... ging het eindelijk over computers
(niet cynisch bedoeld hoor SP).
Maareh, yep, het is nou afgelopen. Alle posts gaan er ook nog uit, van het onzinforum zijn ze al verwijderd. (van de server, niet getrashed).
Pagina: 1