Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] Bij plaatsen reactie "message::update::input_missing"

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Topicstarter
Bij het wijzigen van m'n post in Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 23 krijg ik elke keer de volgende foutmelding:
Error™

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld
(interne identificatie: message::update::input_missing)
2x voorgekomen: bij toevoegen linkje naar betreffende nieuwsartikel en daarna bij het toevoegen van een link naar de betreffende reactie ...
Beide keren ook tekst ingevuld in het "reden van edit" veld

Browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.7) Gecko/20070914 Firefox/2.0.0.7

[edit]
N.a.v. P_de_B's topic: Server = Astrada (edit scherm bericht) & Alectrona (foutmelding)

[ Voor 5% gewijzigd door TheRookie op 25-09-2007 13:26 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb het ook wel eens, zie: [BUG] Onterechte foutmelding invoer ontbreekt

Het vervelende is echter dat ik er geen logica in kan ontdekken.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je dit weet te reproduceren zie ik graag een wireshark dump tegemoet van je exacte HTTP request en response. Eventueel zou je dit ook kunnen verkrijgen met een tool zoals Firebug of zelfs LiveHTTPHeaders :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Topicstarter
Ik hou 't in de gaten; Firebug heb ik al geïnstalleerd staan dus dat moet lukken :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Recentelijk zijn er geen nieuwe gevallen van dit 'euvel' meer gemeld. Ik gok dat het een tijdelijke samenloop van omstandigheden is geweest...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.