Ik heb een formulier en daarbinnen zit een layer. Ik gebruik de layer om dynamisch upload velden toe te voegen. Dus elke keer als de gebruiker op extra velden klikt schrijf ik de html code van een upload veld in de layer. Dit doe ik zo:
Het probleem is nu dat deze extra velden niet worden gepost als ik het formulier submit. Ik kan alleen de velden zien die er oorspronkelijk instonden. De nieuwe aangemaakte velden niet. Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik kan natuurlijk dit via php oplossen door formulier te posten als je op extra velden klikt en dan via php een nieuw formulier genereren met extra upload velden. Door het formulier te posten krijg ik de reeds ingevulde velden mee en kan ik die daarna opnieuw invullen zodat je niet steeds opnieuw hoeft te beginnen met het formulier in te vullen elke keer als je op extra velden klikt.
Ik wil echter liever niet dat de pagina opnieuw geladen moet worden.
Een andere oplossing waar ik niet mee kan leven is al direct 100 upload formulieren erin plakken en steeds een extra laten zien als je op het knopje extra upload formulier klikt.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| function extra_uploadfields() { var extrafield = '<table border="0" width="100%" id="table19" cellspacing="0"><tr><td width="25%"><input type="text" id="videotitle[]" size="28"></td><td width="75%"><input type="file" name="files[]" size="49"></td></tr><tr><td colspan="2"></td></tr></table>'; var fields = ""; for (var i = amount_of_extra_fields;i < (amount_of_extra_fields+5);i++) { temp = extrafield; //temp = temp.replace('[!-nr-!]',i); fields = fields + temp; } layer_extrafields.insertAdjacentHTML('beforeBegin',fields); amount_of_extra_fields += 5; } |
Het probleem is nu dat deze extra velden niet worden gepost als ik het formulier submit. Ik kan alleen de velden zien die er oorspronkelijk instonden. De nieuwe aangemaakte velden niet. Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik kan natuurlijk dit via php oplossen door formulier te posten als je op extra velden klikt en dan via php een nieuw formulier genereren met extra upload velden. Door het formulier te posten krijg ik de reeds ingevulde velden mee en kan ik die daarna opnieuw invullen zodat je niet steeds opnieuw hoeft te beginnen met het formulier in te vullen elke keer als je op extra velden klikt.
Ik wil echter liever niet dat de pagina opnieuw geladen moet worden.
Een andere oplossing waar ik niet mee kan leven is al direct 100 upload formulieren erin plakken en steeds een extra laten zien als je op het knopje extra upload formulier klikt.